زکی‌پور گفت: بین دو نیمه گفتم احتمالش هست روی یک توپ مسخره گل بخوریم.

ميلاد زكي پور

میلاد زکی‌پور، مدافع چپ تیم استقلال تهران در این فصل هم به‌عنوان یار ثابت برای تیمش بازی می‌کند و هنوز میلیچ برای رقابت با او گرم نشده است. استراماچونی ایتالیایی هم مانند شفر آلمانی زکی‌پور را در دفاع چپ بازی می‌دهد اما برخی هواداران همچنان نسبت به او موضع دارند. واکنش میلاد به انتقادات و همچنین گفت‌وگو درباره شرایط خودش و تیم و لیگ، موضوع مصاحبه ما بود. زکی‌پور با اشاره به بازی با فولاد که در وقت‌های تلف‌شده به تساوی کشیده شد و امیدواری آنها برای جبران امتیازات ازدست‌داده در ۲بازی گذشته گفت: «بحث جبران نیست! الان تیم تحت فشار رفته است. روحیه نداریم.

الان این استرس در بین بازیکنان وجود دارد که دیگر در بازی‌های پیش‌رو بازی‌ای را نبازیم یا مساوی نکنیم. » او حتی پیش‌بینی کرده بود که ممکن است گلی اتفاقی بخورند: «من بین دونیمه به بازیکنان گفتم مواظب باشید ممکن است یک توپ مسخره روی دروازه ما بیاید و همان توپ گل شود. باید خیلی مراقب باشیم. به قرآن این حرف را زدم. به وریا گفتم که به بازیکنان بگوید احتمالش هست روی یک توپ سرسری گل بخوریم.

وریا قبول نکرد به بازیکنان بگوید ولی صدای من بلند بود و بازیکنان شنیدند چه حرفی زدم. اگر بازی را دیده باشید در طول ۹۰دقیقه یک توپ روی دروازه ما آمد که آن‌هم من می‌توانستم با کف پا استپ کنم ولی رها کردم که حسینی آن را مهار کند. » میلاد هم مثل برخی کانال‌های هواداری نسبت به داوری معترض است و به همشهری می‌گوید: «کاش داوری دقت بیشتری داشت. مدیریت باشگاه به نحوه قضاوت داوری اعتراض کردند. هواداران هم می‌دانند بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و کسی کم نگذاشت. من از هواداران تشکر می‌کنم که همیشه از ما حمایت می‌کنند.

شنیدم یک هوادار هم بعد از بازی سکته کرده است؛ واقعا ناراحت شدم. هواداران بدانند خود ما هم تحت فشار هستیم. » واکنش او به انتقادات در فضای مجازی هم به این شکل بود: «این حرف‌ها را در مورد همه بازیکنان می‌گویند. پارسال می‌گفتند علی کریمی همیشه مصدوم است و نمی‌تواند به استقلال کمک کند اما دیدید از همه بازیکنان بیشتر برای استقلال بازی کرد. یا در همین بازی با فولاد، فرشید باقری تا قبل از مصدومیتش عالی کار می‌کرد اما بازهم حرف‌های چرتی در مورد او می‌گفتند. حتی در فضای مجازی هواداران پرسپولیس به مهدی طارمی که ۲فصل آقای گل شد اعتراض می‌کردند. » زکی‌پور نسبت به انتقادی که درباره ضعف در حرکات هجومی به او وارد می‌شود هم واکنش نشان داد و گفت: «در ۲بازی گذشته بیشتر حملات از سمت چپ استقلال بوده و از سمت راست کمترین حمله را داشتیم.

حتی روی گلی که در بازی با فولاد خوزستان زدیم من حرکت کردم و توپ را به داریوش شجاعیان سپردم، او هم توپ را به فرشید اسماعیلی داد که گلزنی کند. » داربی زودهنگام از نظر زکی‌پور یک فرصت است تا تهدید؛ «البته قبل از داربی یک بازی دیگر در لیگ داریم اما داربی می‌تواند نتایج و شرایط ۲هفته اول را جبران کند. من خودم در ۸-۷داربی بازی کرده‌ام و همیشه هم جزو بهترین بازیکنان زمین بوده‌ام.؟

در این داربی‌ها که بودم یک برد ۳بردو مقابل پرسپولیس کهکشانی داشتیم. دوتا تساوی داشتیم. و کلا دو بار هم باختیم البته بازی آخری که باختیم حقمان حتی مساوی هم نبود باید برنده می‌شدیم؟. حتی داربی آخر که فرشید اسماعیلی پنالتی را با ضربه چیپ از دست داد هواداران وقتی به محل هتل آمدند به اکثر بازیکنان اعتراض کردند اما تنها به من می‌گفتند تو در زمین همه تلاش خودت را انجام دادی. حالا در این داربی هم سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را داشته باشم. »

کد خبر 453424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha