با وجود شکایت باشگاه تراکتورسازی و حاشیه‌ها و اخباری که درباره محرومیت علیرضا بیرانوند منتشر شده، مسئولان باشگاه پرسپولیس از محروم نشدن دروازه‌بان ملی‌پوش خود کاملا مطمئن هستند.

بيراوند

علاوه بر صحبت‌های رئیس فدراسیون در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، چیزی که پرسپولیسی‌ها را مطمئن‌تر می‌کند محروم نشدن قلعه‌نویی و استراماچونی است. اگر فدراسیون با سپاهان و استقلال مماشات کرده است، چرا با پرسپولیس هم همین کار را نکند؟

بعد از انتشار ویدئوهایی از حرکات بیرانوند در مقابل هواداران تراکتور، دروازه‌بان پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفت و باشگاه تراکتور نیز شکایتس را علیه او تنظیم کرد. اما بیرانوند در مصاحبه‌ای از هواداران تراکتور دلجویی و اعلام کرد که اگر موجبات دلخوری آنها را فراهم آورده عذرخواهی می‌کند. روز گذشته نیز مهدی تاج در مصاحبه با تلویزیون گفت: «بیرانوند مصاحبه‌ای کرد و باشگاه پرسپولیس هم اطلاعیه‌ای داد و اعلام کرد منظور او این نبوده است. اگر یک فردی بگوید منظورم این نبود و عذرخواهی کند بهتر از تنبیه کردن است! »

در همین حال، باشگاه پرسپولیس هم با توجه به احکام چند هفته گذشته کمیته انضباطی اعلام کرده است که این کمیته نباید برخوردی با دروازه‌بان آنها داشته باشد. کمیته انضباطی هفته گذشته قلعه‌نویی را بابت تخلف اخیرش به پرداخت ۱۰۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد و استراماچونی هم به‌خاطر اظهاراتی که با واقعیت همخوانی نداشت، توبیخ کتبی شد. با توجه به این آرا، مدیران پرسپولیس مطمئن هستند برای بیرانوند نیز محرومیتی درنظر گرفته نمی‌شود چون در آن صورت کمیته انضباطی بابت برخوردهای متناقض با تیم‌های مختلف مورد انتقاد قرار خواهد گرفت.

کد خبر 454321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha