سامان نریمان‌جهان مهاجم تیم ماشین‌سازی‌ در دیدار این تیم برابر استقلال تهران یکی از مهره‌های کلیدی و پایه‌گذار گل تیمش و اخراج مدافع حریف بود.

فوتبال

نریمان‌جهان در گفت‌وگو با همشهری درباره این بازی گفت: «خدا را شکر بچه‌ها عالی و شجاع بازی کردند همه‌چیز عالی پیش رفت و با تدابیر مربیان توانستیم برنده بازی شویم. البته خدا با ما بود و شانس هم آوردیم. ضمن اینکه فراموش نکنید قبل از گل دقیقه ۹۴ما ۳-۲موقعیت گل خوب هم داشتیم. حتی در دقیقه ۳-۲مسابقه بود که یک تک به تک را از دست دادیم. با این حال کسب ۳امتیاز در همین هفته اول بسیار ارزشمند بود. »

وی ادامه داد: «استقلال هم خوب بازی کرد. اما هفته اول است باید ۳-۲هفته بگذرد تا عیار تیم‌ها مشخص شود. حتی عیار تیم ما هم ۳-۲هفته دیگر مشخص می‌شود. ولی لیاقت برد مقابل استقلال در هفته اول را داشتیم چراکه چندین موقعیت گل روی دروازه حریف داشتیم. »

این مهاجم تیم ماشین‌سازی‌ با بیان این مطلب که فشار روی استقلال بیشتر از آنها بود تأکید کرد: «استقلال با مربی جدید و برخی بازیکنان جدید بد کار نکرد اما فشار برای نتیجه‌گیری و برد بیشتر از ما روی این تیم بود. با این حال تیم خوب و قابل احترامی بودند و به‌نظرم در هفته‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. این استقلال نسبت به فصل قبل تفاوتی نداشت. فقط ۳-۲بازیکن در ترکیب اصلی تغییر کرده بودند و شاکله تیم همان ترکیب پارسال بود. با این حال همانطور که تأکید کردم بعداز هفته چهارم یا پنجم می‌توان از نقاط قوت و ضعف تیم‌ها صحبت کرد. »

نریمان‌جهان درخصوص خطای محمد دانشگر روی خود و اخراجش گفت: «صد درصد خطا درست بود. من با دروازه‌بان حریف تک به تک بودم و اگر دانشگر روی من خطا نمی‌کرد ۹۹درصد توپ را تبدیل به گل می‌کردم و ‌ای‌کاش خطا نمی‌کرد تا من گلزن لقب می‌گرفتم. البته اتابک زارعی هم توپ را تبدیل به گل کرد و کارش ارزشمند بود. »

او با بیان این مطلب که بهترین بازی‌های خود را در زمانی انجام داده که رسول خطبیی مربی‌اش بوده تأکید کرد: «رسول خطیبی ۳-۲سال مربی من بوده و شناخت خوبی از من دارد حتی وقتی در تراکتورسازی‌ هم با هم بودیم در نیم فصلی که بودیم قهرمان شدیم؛ آن هم در شرایطی که بسیاری اعتراض می‌کردند آن تیم در نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده است. خطیبی تا حالا دو تیم را از دسته اول به لیگ برتر آورده است. او همواره از من حمایت می‌کند و به من اعتماد به نفس می‌دهد. »

وی افزود: «اینکه مربی بتواند به بازیکن اعتماد به نفس دهد خیلی کمک می‌کند. این موضوع در پیکان با جلالی و فرکی به‌دلیل عدم‌شناخت آنها به من وجود نداشت. در پرسپولیس برانکو خیلی به من اعتماد به نفس می‌داد اما می‌گفت چاره ندارم باید کمتر بازی کنی و تأکید داشت اگر بمانم بیشتر بازی خواهم کرد. »

کد خبر 452789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha