حمیدرضا علیپور: مدافع چپ پرسپولیس حالا دیگر بعد از یک نیم فصل حضور قرضی در پرسپولیس و کسب۲ جام با این تیم، به یکی از ستاره‌های سرخپوشان تبدیل شده است.

نادري

نادری در این فصل هم توانست با مذاکرات باشگاه یک‌بار دیگر به‌صورت قرضی در این تیم باقی بماند و حتی بازگشت محمد انصاری هم او را از ترکیب اصلی دور نکرد. نادری امیدوار است بتواند این فصل هم به روند خوب خودش ادامه دهد. مدافع سرخپوشان که در بازی برابر پارس‌جنوبی با وجود عملکرد بسیار خوبش یک موقعیت صددرصد گلزنی را از دست داد، درخصوص شرایط خودش و پرسپولیس با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:

* بازی اول را با برد آغاز کردید.

بازی اول همیشه سخت است. تیم‌ها هنوز از بدنسازی کامل جدا نشده‌اند؛ به همین دلیل ما کمی در زمین سنگین بودیم و نتوانستیم با طراوت بازی کنیم اما در نیمه دوم با نکاتی که سرمربی گفت بر بازی مسلط شدیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در بازی اول ۳امتیاز را کسب کنیم.

* این برد خیلی برای شما مهم بود.

دقیقا همینطور است. ما به این ۳امتیاز خیلی احتیاج داشتیم. همانطور که دیدید در هفته اول تیم‌هایی مانند استقلال و فولاد و ذوب‌آهن و تراکتور نتوانستند پیروز شوند و قطعا این بازی در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد.

 * با وجود این، برد سختی را به‌دست آوردید.

خب، طبیعی بود؛ تیم حریف هم نمی‌خواست در بازی اول شکست بخورد. البته ما در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و اگر زودتر به گل می‌رسیدیم کارمان راحت‌تر می‌شد و می‌توانستیم راحت‌تر بازی کنیم. در ادامه آنها به‌دنبال این بودند که بازی را از نفس بیندازند اما خوشبختانه توانستیم بموقع گل بزنیم.

* بهترین موقعیت پرسپولیس را در نیمه اول نتوانستی تبدیل به گل کنی.

واقعا خیلی حیف شد. باورم نمی‌شود توپم گل نشد. با این حال مهم ۳امتیاز بود که به آن رسیدیم و امیدوارم که در بازی بعدی بتوانیم همینطور نتیجه بگیریم.

* در بازی بعدی باید به مصاف تراکتور بروید.

بازی در تبریز ‌سختی‌های خودش را مقابل هواداران این تیم دارد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که ۳امتیاز را بگیریم و مطمئن هستیم می‌توانیم پیروز باشیم.

* عملکرد کالدرون را چطور دیدی؟

مطمئن باشید با آمدن کالدرون رو به پیشرفت هستیم.  کالدرون عاشق فوتبال تهاجمی است و به ما می‌گوید بیشتر باز شوید و در حمله شرکت کنید.

* این پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود؟

قطعا ما می‌خواهیم برای چهارمین بار قهرمان شویم و به همین دلیل برای ما هر بازی حکم فینال را دارد و می‌خواهیم در هر بازی پیروز شویم و قطعا با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم موفق شویم.

کد خبر 452661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha