حمیدرضا علیپور:احمدرضا احمدوند، بازیکن سابق جوانان استقلال که در نقل‌وانتقالات تابستانی قرار بود به پرسپولیس بپیوندد، در نهایت نامش در لیست این باشگاه ثبت نشد.

احمد وند

این بازیکن وقتی با خبر کنار رفتن از لیست پرسپولیس روبه‌رو شد، تلاش کرد با انتشار استوری‌هایی تهدیدآمیز نسبت به این شایعات واکنش نشان دهد. این اتفاق اما باعث شد تا محسن خلیلی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. سرپرست پرسپولیس در این خصوص به ورزش۳ گفت: «در شرایطی که تیم در ترکیه حضور داشت، باشگاه با این بازیکن قرارداد بست. طبق روال در بازگشت تیم از ترکیه، آنها راهی ایفمارک شدند تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارند. بعد از اعلام تست‌ها مشخص شد این بازیکن از ماده غیرقانونی متادون استفاده کرده است. این ماده جزو مواد کاملا غیرقانونی و ممنوعه محسوب می‌شود. با این حال با نظر کادرپزشکی، بار دیگر از او خواسته شد تا صبح روز بعد در تست مجدد حضور یابد اما در اتفاقی عجیب او برخلاف نوبت تعیین‌شده، چند روز بعد در ایفمارک حاضر شد. »

احمدوند اما در این خصوص نظر دیگری دارد. این بازیکن جوان در گفت‌وگو با همشهری در پاسخ به صحبت‌های سرپرست پرسپولیس گفت: «من نمی‌دانم خلیلی چه مشکلی با من دارد اما در این خصوص باید بگویم که هیچ کدام از حرف‌های او صحت ندارد و من کاملا آن را تکذیب می‌کنم. زمانی که به پرسپولیس آمدم چند روز قبل سرما خورده بودم که دکتر برای من استامینوفن تجویز کرد و من هم چون نمی‌دانستم قرار است تست بدهم این دارو را مصرف کردم و در نتیجه تست من مثبت در آمد. بعد از اینکه باشگاه از من خواست دوباره فردا این تست را بدهم من با توجه به اینکه در باشگاه مقاومت سرباز بودم اعلام کردم فردا نمی‌توانم مرخصی بگیرم اما چون به خودم ایمان دارم ۲روز دیگر تست می‌دهم. اما خلیلی و دکتر حقیقت خودشان این تست را ۴روز عقب انداختند و من اصلا قصد نداشتم دیر بروم. »

احمدوند در پایان گفت: «واقعا برای خلیلی متاسفم که این‌طور با آینده من بازی کرد و باید بگویم که من هیچ وقت دوپینگ نکرده‌ام و نمی‌کنم. من به خودم ایمان دارم. » این بازیکن همچنین با انتشار یک استوری دیگر محسن خلیلی را به نوعی متهم کرد که از او مطالبه پول کرده است. احمدوند در این استوری نوشته بود: «آقای خلیلی، اگر سر کیسه را شل می‌کردم الان متادونی نبودم، آدم خوبه بودم! »

کد خبر 452917

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha