همشهری آنلاین: بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند که از مدعیان کسب قهرمانی بوندس‌لیگا محسوب می‌شوند، هفته دوم این رقابت‌ها را با موفقیت پشت سرگذاشتند. بایر لورکوزن، مونشن‌گلادباخ، فرایبورگ و هوفن‌هایم دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

دوسلدورف- لوركوزن

شالکه صفر − بایرن مونیخ ۳

بایرن مونیخ در هفته دوم رقابت‌های بوندس‌لیگا توانست طعم پیروزی را بچشد. سرخ‌پوش‌های بایرن شامگاه شنبه (۲۴ اوت/ ۲ شهریور) در حضور بیش از ۶۲ هزار تماشاگر موفق شدند میزبان خود، شالکه را ۳ بر صفر شکست دهند و با سه امتیاز باز گردند. بایرن مونیخ به ویژه از لحاظ مالکیت توپ بر حریف خود برتری داشت و از موقعیت‌هایی که به دست آورد به خوبی استفاده کرد.

چهره درخشان این دیدار روبرت لواندفسکی، ملی‌پوش لهستانی بایرن مونیخ بود که سه گل تیمش را به ثمر رساند. او دروازه شالکه را در دقایق۲۰ (از نقطه پنالتی)، ۵۰ و ۷۵ باز کرد. لواندفسکی در فصل گذشته آقای گل بوندس‌لیگا شده بود.

اف ث کلن یک − بوروسیا دورتموند ۳

بوروسیا دورتموند، رقیب سرسخت بایرن مونیخ نیز هفته دوم را با موفقیت پشت سر گذاشت. دورتموندی‌ها که مهمان کلن بودند، حریف خود را ۳ بر یک شکست داده و مانند بایرن مونیخ با سه امتیاز به خانه برگشتند. درخور توجه آن که دورتموند تا دقیقه ۷۹ بازی یک بر صفر از میزبان خود عقب بود، اما با گل‌های سانچو (دقیقه ۷۰)، حکیمی (دقیقه ۸۶) و آلکازر (دقیقه ۹۰) به پیروزی دست یافت.

فورتونا دوسلدورف یک − بایر لورکوزن ۳

بایر لورکوزن در کنار دورتموند از جمله تیم‌هایی بود که برای بار دوم پیروز شد. لورکوزنی‌ها که مهمان فورتونا دوسلدورف بودند، در همان نیمه اول سنگ بنای این یپروزی را گذاشتند. لورکوزن به ویژه از لحاظ مالکیت توپ و دقت در پاس‌کاری از میزبان خود برتر بود. لورکوزن در حال حاضر با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

پادربورن یک − فرایبورگ ۳

پادربورن که در فصل جدید به جمع دسته اولی‌ها پیوسته، در دومین آزمون خود نیز شکست خورد. این تیم در خانه خود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب فرایبورگ شد. این در حالی است که فرایبورگ با کسب دومین پیروزی توانسته دومین جایگاه جدول را به خود اختصاص دهد و پس از دورتموند قرار گیرد. پادربورن در این مصاف دوندگی و جنگندگی خوبی از خود نشان داد، اما در استفاده از موقعیت‌ها بسیار ضعیف عمل کرد.

ماینتس یک − بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳

هفته دوم بوندس‌لیگا در مجموع هفته ناموفقی برای اکثر میزبانان بود. ماینتس نیز در خانه خود با نتیجه ۳ بر یک از مونشن‌گلادباخ شکست خورد و برای چندمین بار طعم ناکامی را تجربه کرد. نیمه نخست این مصاف با تساوی یک بر یک پایان یافت. مونشن‌گلادباخ در یک ربع پایانی بازی توانست کارآیی خوبی نشان دهد و در دقایق ۷۷ و ۷۹ دو بار دروازه ماینتس را باز کند.

آگسبورگ یک − اونیون برلین یک

اونیون برلین که از چهره‌های جدید بوندس‌لیگا در فصل جدید است، در دومین پیکار خود توانست یک امتیاز به دست آورد. سرخ‌پوش‌های اونیون در زمین آگسبورگ به تساوی یک بر یک دست یافتند. این نتیجه با توجه به عملکرد و تلاش کم و بیش برابر هر دو تیم عادلانه بود.

هوفن‌هایم ۳ − وردر برمن ۲

هوفن‌هایم نیز نام خود را در فهرست تیم‌های موفق هفته دوم  به ثبت رساند. این تیم در دیداری پر جنب و جوش موفق شد وردر برمن را ۳ بر ۲ شکست دهد. گل پیروزی هوفن‌هایم در این مصاف را کادرابک سه دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند. برمن در مقابل برای دومین بار پیاپی ناکام ماند و با صفر امتیاز در رده ۱۵ جدول قرار دارد.

دیدارهای یکشنبه

رقابت‌های هفته دوم بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه با انجام دو دیدار پایان ‌یافت که طی آن آر بی لایزپیگ میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و توانست این تیم را با شکست ۲ بر ۱ راهی خانه کند و هرتا برلین نیز در زمین خود به مصاف ولفسبورگ رفت که با سه گل مغلوب میهمانش شد.

کد خبر 452855

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha