دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
۰ نفر

حمیدرضا علیپور| پرسپولیس سرانجام روز پنجشنبه از چهره جدید خود رونمایی کرد.

فوتبال

بعد از جدایی برانکو و قهرمانی‌های پیاپی سرخپوشان با سرمربی کروات خود، هواداران این تیم منتظر بودند تا بازی شاگردان مربی آرژانتینی را در زمین ببینند.

کالدرون در بازی اول سعی کرد تا تیمی هجومی را به زمین بفرستد و از تمام عناصر هجومی خود استفاده کرد. با وجود این، در شرایطی که همه منتظر تغییراتی در خط دفاعی بودند، این مربی دست به ترکیب خط دفاعی خود نزد و از زوج سیدجلال حسینی و شجاع خیلی‌زاده در کنار محمد نادری و مهدی شیری استفاده کرد.

نکته قابل توجه درباره این فصل پرسپولیس، به نیمکت‌نشینی یکی از بهترین مدافعان چپ لیگ برمی‌گردد. محمد انصاری از آغاز حضور برانکو در پرسپولیس، به‌عنوان بازیکن تستی توانست نظر پروفسور را جلب کند و خیلی زود خودش را به‌عنوان ستاره لیگ معرفی کرد و حتی به تیم ملی دعوت شد. مدافع خوش‌اخلاق سرخپوشان در ۳ فصل اخیر بارها با پیشنهادهای بسیار خوبی از لیگ چین و قطر روبه‌رو شد اما هربار با مخالفت مسئولان تیم برای جدایی مواجه شد.

با وجود این، در ابتدای این فصل شاید داستان برای این بازیکن و البته باشگاه فرق زیادی می‌کرد. مدافع چپ پرسپولیس که در فصل گذشته با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده بود، بعد از بهبودی یک‌بار دیگر پیشنهادی از لیگ چین دریافت کرد اما مسئولان باشگاه دوباره با جدایی او مخالفت کردند و در عوض شایان مصلح را در لیست خروجی قرار دادند تا انصاری با آغاز لیگ به ذخیره نادری تبدیل شود و مشخص نیست چه زمانی دوباره بازی خواهد کرد.

در شرایطی که باشگاه به‌خاطر مشکلات مالی نتوانست مهاجم مدنظر کالدرون را جذب کند، شاید اگر مسئولان تیم کمی آینده‌نگر بودند، شایان مصلح را به‌عنوان ذخیره نادری نگه می‌داشتند و با فروش انصاری پول خوبی هم به‌دست می‌آوردند تا هم باشگاه برای خرید مهاجم دستش بازتر باشد و هم انصاری راه پیشرفت خود را در خارج از ایران ادامه دهد.

کد خبر 452784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha