اگر امروز نوجوان باشید، گیم‌های دستی قدیمی را یادتان نمی‌آید. اما حتماً بزرگ‌ترها آن گیم‌های دستی قدیمی را به یاد می‌آورند که فقط همین یک بازی را در خودشان داشتند و باید آجرهایی را به شکل‌های گوناگون کنار هم جمع و جور می‌کردیم که یک ردیف کامل تشکیل دهند و آن ردیف از جریان بازی حذف شود تا امتیاز بگیریم.

دوچرخه

البته حتی اگر از نسل نوجوان‌های قدیمی نباشید، حتماً اسم بازی معروف «تِتریس» را شنیده‌اید، چون این‌روزها انواع و اقسام آن در گوشی‌های هوشمند پیدا می‌شود.

بازی «بریکدام» هم از جنس همان بازی قدیمی تتریس است، اما قانون‌های متفاوت و تازه‌ای دارد. در بازی تتریس شما می‌توانستید شکل‌ها و آجرها را در جهتی که دوست دارید بچرخانید و در جایی که مناسب می‌دانید فرود بیاورید. اما در بریکدام امکان چرخش آن‌ها را ندارید و فقط می‌توانید محل فرودآمدن شان را تعیین کنید. از طرف دیگر در تتریس آجرهای چیده‌شده از دسترس شما خارج می‌شدند و نمی‌توانستید دیگر آن‌ها را حرکت دهید، اما در بریکدام می‌توانید آجرها و ردیف‌های چیده‌شده را حرکت دهید تا امتیاز بگیرید.

بریکدام آفلاین است و نیازی به اینترنت ندارد، اما می‌توانید هربار رکورد خود را ثبت کنید و در بازی‌های بعدی‌ آن را ارتقا دهید. این بازی محصول شرکت «هوآ وی‌وی» است و در گوگل‌پلی بیش از ۱۰۰هزار بار دانلود شده و دوستدارانش در مجموع امتیاز ۴/۱ را به آن داده‌اند.

بازی آنلاین «اسم‌فامیل با گوشی»

  • اسم‌فامیل تنهایی!

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که حسابی حوصله‌مان سررفته و کسی دور و برمان نیست، حوصله‌ی چرخ‌زدن در اینستاگرام و اینترنت را هم نداریم. حوصله‌ی بازی‌های با گرافیک بالا را هم نداریم که کلی اینترنت مصرف می‌کنند و گوشی‌مان را کُند می‌کنند. این‌وقت‌هاست که بازی‌های سبک و جمع‌وجور و فکری حسابی به‌دردمان می‌خورند.

اسم‌فامیل که نیازی به معرفی ندارد؛ همه‌مان بلدیم و بارها و بارها با خانواده و دوستانمان بازی کرده‌ایم. اما حالا بازی «اسم‌فامیل با گوشی» از راه رسیده و می‌توانیم با گوشی‌ یا تبلتمان مسابقه بدهیم. اما فکر نکنید گوشی یا تبلتتان به این راحتی‌ها به شما می‌بازد! باید رقابتی سخت و نفس‌گیر را با گوشی‌تان تجربه کنید و در هرمرحله در مدت‌زمان تعیین‌شده، اسم، فامیل، غذا، میوه، حیوان، شهر، کشور، گل، لباس، ماشین و رنگ را براساس حرف تعیین شده بنویسید و امتیاز بگیرید.

این بازی سه درجه‌ی سختی دارد که می‌تواند برای سن‌های گوناگون مناسب باشد. یکی از خوبی‌هایش هم این است که نه شما و نه گوشی‌تان نمی‌توانید تقلب کنید! باید حتماً کلمات را درست بنویسید و طبق قانون مسابقه بازی کنید. نرم‌افزار همه‌چیز را به‌صورت آنلاین بررسی می‌کند، ولی در برخی کلمه‌ها احتمال خطا هم دارد. هرچه‌قدر امتیاز بیش‌تری به‌دست بیاورید می‌توانید رکورد بهتر و بالاتری بین دوستان و دیگر کاربران این نرم‌افزار به‌نام خودتان ثبت کنید.

این بازی محصول شرکت ایرانی «سافت‌ران» است و در مارکت کافه‌بازار بیش از ۲۰هزاربار دانلود شده و از ۲۴ هزار و ۱۹۳رأی کاربران، امتیاز ۳/۷ را به‌دست آورده است.

کد خبر 452378

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha