همشهری آنلاین: به رغم خبرهای پیشین در خصوص انتخاب مربی تیم ملی فوتبال در روز دوشنبه (6اسفند)، رییس فدرارسیون گفت که عجله‌ای برای این انتخاب نیست و شاید تا پایان هفته گزینه مربوطه انتخاب شود.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان پس از جلسه صبح دوشنبه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگارانی که منتظر بودند تا نام سرمربی تیم ملی را دریافت کنند، گفت: جلسه‌ صبح امروز به بررسی برنامه‌های کمیته‌های دیگر فدراسیون فوتبال اختصاص داشت و ما هنوز به بحث تیم ملی نرسیده‌ایم!

وی درباره‌ برنامه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: این کار مهمی است که نمی‌توان با عجله آن را انجام داد، چرا که ممکن است در صورتی که این کار با عجله انجام شود مشکلاتی در آینده برای تیم ملی بوجود آید. به همین خاطر پس از بررسی تمامی جوانب و گفت‌وگو با گزینه‌های مورد نظر تلاش می‌کنیم که تا پایان هفته سرمربی را انتخاب کرده و پس از امضای تفاهم نامه در نشستی مطبوعاتی نام سرمربی تیم ملی را اعلام کنیم.

وی افزود: کمیته‌ تیم‌های ملی نظرش را به ما اعلام کرده است و اولویت‌ها نیز مشخص شده است.

کفاشیان با رد دخالت سازمان تربیت بدنی در انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: به دلیل جلساتی که با هیئت رییسه داشته‌ام هنوز وقت نکرده‌ام که به سازمان تربیت بدنی بروم و دو سه جلسه‌ای که برای ما تدارک دیده شده بود به دلیل کمبود وقت برگزار نشد. ضمن آن که سازمان تربیت بدنی کاملا دست فدراسیون فوتبال را در تمامی زمینه‌ها باز گذاشته است.

وی با نام بردن از قلعه‌نویی، قطبی، ذوالفقارنسب، جلالی و مایلی کهن به عنوان گزینه‌های مطرح گفت: با باشگاه‌های این مربیان صحبت کرده‌ایم و برنامه‌ی این گزینه‌ها را نیز دریافت کرده‌ایم، ضمن آن که احتمال دارد برنامه‌ی دیگر مربیان را نیز بگیریم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا مربی بعدی تیم ملی به صورت همزمان در تیم ملی و باشگاه خود فعالیت خواهد کرد، گفت: ما به باشگاه گفته‌ایم که باید به فکر یک مربی دیگر برای خود باشند چرا که فردی که برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب می‌شود باید تمام فکر و ذکرش و همچنین برنامه‌ریزی‌اش برای تیم ملی باشد.

کفاشیان با قدردانی از باشگاه‌ها برای همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه‌ها از برنامه‌ی فدراسیون فوتبال حمایت کرده‌اند و از حق خود برای داشتن سرمربی گذشته‌اند. خوشبختانه باشگاه‌ها به خوبی موقعیت مهم ملی را درک کرد‌ه‌اند.

کفاشیان همچنین گفت که سرمربی جدید تیم ملی در دیدار برابر کویت بر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

او در پایان درباره‌ پیشنهاد فوتبال بلغارستان برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی ایران گفت: مکاتباتی در این زمینه انجام گرفته اما هنوز کمیته‌ی بین‌الملل اعلام نکرده که این بازی قطعی است یا خیر.

کد خبر 45230

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز