دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۲:۱۸
۰ نفر

بر عکس تمام خبرهایی که نشریات ورزشی پنجم اسفندماه روی جلد برده بودند، علی کفاشیان برگزاری نشست با محمد علی‌آبادی را تکذیب می‌کند.

 نشریات ورزشی صبح نوشته بودند که کفاشیان در آخرین ساعات دیشب به دیدار رئیس سازمان ورزش رفته است تا موافقت او را برای صدور حکم سرمربیگری تیم ملی به نام افشین قطبی جلب کند. این خبری است که رئیس فدراسیون فوتبال با تکذیبش به همشهری می‌گوید: «من تا ساعت 11 دیشب در محل فدراسیون فوتبال بودم و بعد از آن هم به خانه‌ام رفتم و خوابیدم. هیچ دیداری هم با علی‌آبادی نداشتم.»

  • تا ساعتی دیگر جلسه هیات رئیسه را در پیش دارید، سرمربی تیم ملی چه کسی می‌شود؟

هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست. بعید می‌دانم که ما امروز سرمربی تیم ملی را معرفی کنیم. فکر می‌کنم که این تصمیم را در خوشبینانه‌ترین حالت، فردا اعلام می‌کنیم.

  • مگر قرار نبود که از میان دو کاندیدای باقی مانده، صبح امروز یک نام را معرفی کنید؟

ما هنوز به جمع بندی در این باره نرسیده‌ایم. اول باید در هیات رئیسه شرایط این دو مربی را بررسی کنیم و بعد با این دو مربی نشست داشته باشیم.

  • یعنی این دو مربی به فدراسیون می‌آیند؟

فکر می‌کنم در جلسه عصر امروز این دو به نشست هیات رئیسه می‌آیند و درباره برنامه‌های شان با آنها بحث می‌کنیم و در نهایت تا امشب در این باره به جمع بندی می‌رسیم و یک گزینه را به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌کنیم.

  • شما در این انتخاب چقدر نقش خواهید داشت؟

خب من نظر مشورتی دوستانم را می‌گیرم اما به‌عنوان رئیس تشکیلات فوتبال در پایان این من هستم که رای نهایی را می‌دهم.

  • این موضوع حقیقت دارد که فدراسیون از سوی سازمان زیر فشار است که قلعه‌نویی را مربی تیم ملی کند؟

نه! بنده خدا، آقای علی‌آبادی در این مدت هیچ دخالتی در امور فوتبال نداشته‌اند.

  • پس چرا نام قلعه‌نویی هنوز در لیست مربیان تیم ملی هست؟

خب درست است که براساس معیارهای اعلام شده، قطبی آرای بیشتری دارد اما در فهرست معرفی شده از سوی کمیته فنی به من، نام قلعه‌نویی هم بود و ما باید معیار‌های دیگری را هم در نظر بگیریم و به نتیجه قطعی برسیم.

کد خبر 45205

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز