چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال یک بار دیگر نام خاویر کلمنته را مطرح کرد و انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی فوتبال را گزینه دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر علی کفاشیان در این باره تصریح کرد: بر اساس استراتژی که از ابتدا برای انتخاب سرمربی تیم ملی داشتیم ، مربی خارجی گزینه اول فدراسیون است و پس از آن گزینه های داخلی در اولویت قرار دارند . 
   
وی افزود : با توجه به موافقت کلمنته با شرایط مورد نظر فدراسیون فوتبال و بویژه اقامت در ایران و سالی دو بار مرخصی سالیانه ، آخرین مذاکرات با این مربی در حال پیگیری است تا این گزینه خارجی را که از جنبه های مختلف شرایط مناسبی برای هدایت تیم ملی را دارست به راحتی از دست ندهیم .

کفاشیان اضافه کرد: فدراسیون فوتبال بطور ویژه درحال مذاکره با کلمنته است و امیدواریم این مذاکرات به توافقات لازم در تمامی زمینه های مورد نظر فدراسیون بینجامد و بتوانیم همکاری مطلوبی را با این مربی اسپانیایی آغاز کنیم .

وی تاکید کرد: در صورتی که به هر دلیل نتوانیم با کلمنته به توافق دست یابیم ، گزینه های داخلی در اولویت خواهند بود اما تاکنون هیچ گزینه داخلی در این زمینه نهایی نشده است و همچنان در حال بررسی 5 گزینه نهایی در این زمینه هستیم .

کفاشیان در خصوص اینکه تا چه زمانی وضعیت سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد ، اظهار داشت: زمان مشخصی نمی توان برای این امر تعیین کرد چرا که نمی خواهیم در این زمینه شتابزده تصمیم بگیریم ولی تلاش هیئت رئیسه و کمیته تیم های ملی این است که هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی را روشن کنیم چرا که فرصت زیادی تا دیدار با کویت باقی نمانده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعه حضور مایلی کهن در تیم ملی گفت : آقای مایلی کهن نیز یکی از گزینه های مورد نظر فدراسیون فوتبال هستند که برنامه های خود را به فدراسیون ارائه داده اند. شانس ایشان نیز به اندازه سایر گزینه هاست و با توجه به نمرات اعضای کمیته تیم های ملی و میزان برخورداری از شرایط مورد نظر، درباره حضورشان در تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 45378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز