همشهری آنلاین: شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل کره‌ی جنوبی، انتقاد کارشناسان را به سرمربی تیم برانگیخت.

این که تیم ایران با 9 اختلاف امتیاز به تیم کره جنوبی که به اذعان سرمربی تیم ملی کشورمان از وجود بهترین بازیکنانش هم سود نمی‌برد، موجب شده تا بسیاری از کارشناسان نسبت به عملکرد وی اعتراض داشته باشند.

با این حال "یوری کلیم اف" سرمربی تیم ملی در جواب اعتراضات نسبت به شکست مقابل تیم کره جنوبی گفت: آنها نایب قهرمان جهان هستند. چطور از من انتظار قهرمانی داشتید؟ با این تیم و امکانات به نظر من عالی نتیجه گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، کلیم اف ادامه داد: بازیکنانم در نیمه دوم مقابل کره جنوبی خیلی ضعیف ظاهر شدند. آنها اشتباهات بسیاری داشتند و علیرغم این که در بسیاری از دقایق یک یار از حریف بیشتر داشتیم نتوانستیم در حد انتظار ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران به ضعف دفاع تیمش اشاره کرد و افزود: در دفاع 6 - صفر اشتباهات زیادی داشتیم، به همین دلیل مجبور شدیم سیستم دفاع را به 5 - یک تغییر دهیم. هر چند در همین سیستم هم خوب کار نکردیم.

وی در ادامه زبان به تحسین کار گروهی تیم کره بازگشود و در مقابل بازیکنان ایران را به انجام کارهای فردی متهم کرد و افزود:‌ در نیمه دوم به جای استفاده از تاکتیک تیمی، این تکنیک انفرادی بود که در نزد بازیکنانم به چشم آمد. فکر می‌کنم همین رفتارهای احساسی بازیکنانم تفاوت هندبال ایران با کره را به خوبی نمایان می‌سازد.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران پیرامون بازی فردا مقابل عربستان گفت: با این وضعیت قول سوم شدن هم نمی‌دهم اما بازیکنانم نشان دادند می‌توانند بهتر از این که الان هستند بازی کنند. فکر می‌کنم اگر بازیکنانم همان کارهایی که در تمرینات انجام دادیم را در بازی به نمایش بگذارند، می‌توانند عربستان را با شکست بدرقه خانه‌اش کنند. اما همه این‌ها بستگی به خود بازیکنانم دارد.

کد خبر 45186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز