چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۰:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: با انجام موفقیت آمیز جراحی قلب هوشنگ مرادی کرمانی، وی شنبه آینده مرخص خواهد شد.

به گزارش همشهر‌ی‌آنلاین از مهر هوشنگ مرادی کرمانی که چند روز قبل به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان قلب شهید رجایی بستری شده بود، صبح روز چهارشنبه، یکم اسفند، پس از سه ساعت عمل جراحی موفقیت آمیز به بخش مراقبت های ویژه پس از عمل منتقل و وضع عمومی رو به بهبودی دارد.

همسر مرادی کرمانی در گفت وگویی با مهر اشاره کرد: عمل ای‌پی‌اس قلب هوشنگ مرادی کرمانی با موفقیت انجام شد  و وی تا دو روز دیگر از بیمارستان مرخص شود.

وی گفت: صبح امروز عمل EPS (مطالعه‌ الکتروفیزیولوژی قلب) بر روی قلب وی صورت گرفته است گفت: وی به مدت سه ساعت از ساعت 8 تا 11 تحت این عمل بود که البته به گفته پزشکان اش عمل بسیار مشکلی هم نبوده و خوشبختانه آن طور که آنها به ما گفتند عمل موفقیت آمیز بوده است.

وی افزود : در حال حاضر هم تنفس او کاملاً طبیعی است و فقط کمی تپش قلبش ناهماهنگ است و کمی هم سرگیجه دارد که به ما گفتند، سرگیجه‌گی بعد از عمل است و این امری طبیعی است و نهایتاً چند ساعت دیگر این وضعیت برطرف می شود.

همسر این نویسنده درباره زمان ترخیص وی خاطرنشان کرد : وی در حال حاضر در بخش خصوصی 4 بیمارستان شهید رجایی در حال استراحت است و آن طور که پزشکان به ما گفته اند به احتمال زیاد روز شنبه وی را مرخص می کنند که امیدوارم همین طور شود.

هوشنگ مرادی کرمانی هم در سخنانی کوتاه گفت : وضعیت عمومی ام خوب است فقط کمی سرم گیج می رود که فکر می کنم به خاطر دو سه ساعت ماندن در اتاق عمل بوده است.

کد خبر 44858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز