فیلم «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و بازی نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا از دوشنبه‌ی آینده، ۲۴ تیر در ۷۵ سالن کانون در سراسر کشور به نمایش درمی‌آید و نوجوانان و خانواده‌ها یک ماه فرصت دارند به تماشای این اثر بنشینند.

مي‌توانيد ضربه فنی را ببينيد

گفتنی است سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

به گزارش روابط‌عمومی کانون، فیلم ضربه فنی که از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۷ است، ماجرای سه نوجوان را تعریف می‌کند که هر کدام از راهی به دنبال قهرمان شدن در یک جام معتبر هستند، اما همیشه قهرمان آن کسی نیست که برنده می‌شود.

این فیلم نامزد دریافت جایزه‌ی بخش مسابقه‌ی چهل‌ونهمین جشنوارهی بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا شد و در سی‌ویکمین جشنواره‌ی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان توانست سه پروانه‌ی زرین هیئت داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، بهترین فیلم‌نامه و بهترین فیلم نوجوان را دریافت کند.

یادآور می‌شود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اواخر سال ۱۳۹۴ با تجهیز و فعال کردن سالن‌های نمایش مراکز کانون در قالب طرح «کانون نمایش» فیلم‌های خود را در سراسر کشور برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به نمایش می‌گذارد و تابستان امسال هم فیلم ضربه‌فنی در قالب طرح کانون نمایش، در ۷۵ سالن‌ کانون به روی پرده می‌رود.

کد خبر 448109

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha