سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی باشگاه استقلال به دنبال مطرح شدن شایعه کناره گیری ناصر حجازی از سمت مدیریت فنی تاکید کرد که وی هنوز بصورت رسمی یا شفاهی استعفا خود را تسلیم نکرده است.

به گزارش مهر، پس از پیروزی استقلال مقابل شیرین فراز کرمانشاه شرایط این تیم تقریبا رو به آرامش می رفت تا اینکه شایعه استعفا ناصر حجازی دوباره این تیم را به کانون توجهات جامعه فوتبال مبدل ساخت. کمتر از 48 ساعت پس از این پیروزی ناصر حجازی در تماس با اصغر حاجیلو درخواست استعفا می کند و به شمال کشور می رود. استعفایی که هنوز از سوی باشگاه تایید نشده است.

همانطور که عنوان شد صحت این خبر هنوز از سوی مسئولان باشگاه استقلال تاکید نشده است. هاشم ساعدی سخنگوی باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار مهر ، گفت: من هم شایعه کناره گیری حجازی را شنیده ام و اینکه گفته می شود وی قصد کناره گیری از تیم فوتبال استقلال را دارد.

وی افزود: من به عنوان یکی از مسئولان باشگاه استقلال تنها در صورتی می توانم کناره گیری حجازی را تایید کنم که وی یا بصورت کتبی و یا بصورت شفاهی در خواست استعفا از سمت مدیریت فنی باشگاه استقلال را مطرح کند. او تا به این لحظه هنوز چنین درخواستی را نه به صورت کتبی و نه شفاهی با مدیریت باشگاه مطرح نکرده است.

سخنگوی باشگاه استقلال همچنین با اشاره به سابقه ناصر حجازی در باشگاه استقلال و اینکه مدیریت باشگاه مایل به استفاده از کمک‌های این پیشکسوت ارزنده است، افزود: امیدوارم شایعه استعفای حجازی صحت نداشته باشد وکماکان بتوانیم از زحمات وی برای پیشیرد اهداف باشگاه استقلال بهره مند شویم.

کد خبر 44765

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز