ثبت‌نام در مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران» از یک‌شنبه ۹ تیر آغاز شده و داوطلبان شرکت در این مسابقه‌ها هنوز می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت رسمی برگزاری مسابقات مراجعه و رشته‌ی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت‌نام کنند.

قهرمانان بازی‌های ويديویی

جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران، امسال در هشت رشته‌ی متنوع‌ برگزار می‌شود. این رشته‌ها عبارتند از: پِس۱۹، فیفا۱۹،دو تا۲،  کلش رویال، کوییز آو کینگز، کانتر استرایک، پسرخوانده و بازی جدی «مغزینه». زنان هم می‌توانند در مسابقات ثبت‌نام کنند و به رقابت بپردازند. البته به گفته‌ی مسئولان جام، مسابقات زنان در رشته‌های فوتبالی ( فیفا۱۹و پِس۱۹) برای رعایت عدالت حرفه‌ای به‌صورت جداگانه و در صورت رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان به حد نصاب۶۴ نفره برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان رشته‌های تیمی باید با یک تیم کامل متشکل از خانم‌ها یا آقایان در این رقابت‌ها شرکت کنند. مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران از تاریخ دوم شهریور، در سالن حجاب تهران (خیابان فاطمی، خیابان حجاب) آغاز می‌شود.

  • ۹ شهر میزبان مسابقات

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در برگزاری این دوره از جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با در نظر گرفتن وضعیت داوطلبان ساکن شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای به این گروه از مخاطبان داشته است. در این دوره جز استان‌های تهران و البرز، مسابقات مقدماتی رشته‌های فیفا و پِس در ۹ شهر برگزار می‌شود.

بنابراین، شرکت‌کنندگان از سایر استان‌ها می‌توانند به جای حضور در تهران در یکی از ۹ شهر قم، شیراز، اصفهان، یزد، مشهد، تبریز، زاهدان، اهواز و بوشهر مسابقه بدهند و در صورت راه‌یابی به مراحل پایانی مسابقات به تهران بیایند. داوطلبان رقابت در یکی از ۹ شهر مذکور باید بلیت همان شهر را بخرند و هر شرکت‌کننده می‌تواند فقط در یک حوزه شرکت کند. گفتنی است نفرات برتر این دوره از مسابقات به رقابت‌های جهانی اعزام خواهندشد.

داوطلبان برای ثبت‌نام در این رقابت‌ها می‌توانند به سایت رسمی برگزاری مسابقات به آدرس Irangamecup.com مراجعه و با انتخاب رشته‌ی مورد نظر خود، در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

-------------------------------------------------

عکس: بنیاد بازی‌های رایانه‌ای

کد خبر 446259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha