سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی سابق تیم پرسپولیس در مصاحبه با سایت اسپورت نت کرواسی از توافق با تیم الاهلی عربستان سعودی و از جدایی پرسپولیس خبر داد.

برانكو

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس از این تیم جدا شد. هرچند باشگاه پرسپولیس در ابتدا واکنش نشان داد و عنوان کرد هواداران نیازی نیست نگران باشند چون برانکو برمی‌گردد، ولی ایوانکوویچ تصمیم خود برای رفتن را گرفته است.

برانکو ایوانکوویچ درباره رفتن پرسپولیس و پیوستن به تیم الاهلی عربستان سعودی در گفت‌وگو با سایت sport net کرواسی اظهار کرد: من تا الان قراردادی امضاء نکرده‌ام، ولی با الاهلی به توافق رسیده‌ام و سرمربی جدید این تیم خواهم بود.

وی افزود: به زودی به عربستان سعودی می‌روم. تا پایان ماه جاری باید آنجا باشم. داستان من در ایران تمام شده است. چهار سال در پرسپولیس بودم و آنجا شش جام به دست آوردم سه بار قهرمان لیگ شدیم و در فینال قهرمانان آسیا شرکت کردیم. کسب این عناوین و افتخارات کار آسانی نبود خیلی به این تصمیم فکر کردم و تصمیم به رفتن گرفتم.

سرمربی کروات در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره طلب بازیکنانی مثل بودیمیر گفت: مشکل پول نخواهد بود. بازیکن‌ها الان نباید نگران این مساله باشند آنها می‌توانند به پول‌شان برسند فقط باید صبور باشند و من مطمئن هستم همه چیز حل خواهد شد.

وی در پایان درباره حضور در تیم الاهلی عربستان سعودی گفت: الاهلی یکی از چهار تیم بزرگ عربستان سعودی است در کنار الهلال، النصر و الاتحاد. من قبلا در لیگ عربستان سعودی بوده‌ام و این لیگ برای من آشنا است. عربستان سعودی هم مثل ایران کشوری است که علاقه‌ زیادی در آن به فوتبال حس می‌شود. الاهلی برای اهداف بزرگی آماده می‌شود و من مطمئن هستم که ما در آنجا موفق خواهیم شد.

کد خبر 444539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha