یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
۰ نفر

فریبا خانی: سومین نمایشگاه عکس نیایش تا ۲۱ خرداد در گالری لاله برپاست. این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان، از ۲۵ اردیبهشت آغاز به‌کار کرد. نمایشگاه عکس نیایش با هم‌کاری موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر و موزه‌ی هنرهای دینی امام علی‌(ع) برپا شده است.

30لحظه‌ی نيايش در نگارخانه‌ی لاله

محمدحسین سعلبی‌فرد، مدیر نگارخانه‌ی لاله درباره‌ی سومین نمایشگاه عکس نیایش به خبرنگار هفته‌نامه‌ی دوچرخه می‌گوید: «در نمایشگاه عکس نیایش ۳۰ عکس با موضوع‌های دعا و نیایش، آیین‌ها و مراسم مربوط به ماه رمضان و شب‌های قدر به نمایش درآمده است. این آثار از میان عکس‌های جشنواره‌ها و مناسبت‌های گوناگون برگزیده شده‌اند و بیش‌تر آن‌ها لحظات معنوی ارتباط انسان را با خدا منعکس می‌کنند.»

در این نمایشگاه عکس‌های گروهی از عکاسان در معرض نمایش قرار گرفته  است که تعدادی از عکس‌ها رنگی و برخی نیز سیاه و سفیدند.

به گفته‌ی مدیر نگارخانه‌ی لاله «بعضی عکس‌های نمایشگاه به معماری‌های خاص مساجد  هم می‌پردازند و از این لحاظ عکس‌ها ابعاد متنوعی پیدا کرده‌اند.»

علاقه‌مندان، می‌توانند هرروز (به‌جز روزهای تعطیل) از ساعت ۹ تا ۱۷ (و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۹تا۱۲) از این نمایشگاه دیدن کنند.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با شماره‌ی تلفن ۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرید.

نشانی نگارخانه‌ی لاله: خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله.

عکس: مجید ناگهی
محمد مظفری زاده یزدی
عکس: فاطمه خشایار
عکس: علیرضا رحمانی

کد خبر 442178

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha