همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت: کلیه کارکنان نیروی انتظامی در روزهای انتخابات در آماده باش کامل هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاج مرکز اطلاعات وکنترل پلیس راهنمایی و رانندگی کشور طی سخنانی با تاکید بر اینکه جایگاه شایسته ملت بزرگی مانند ایران سالانه 25 هزار کشته و 250 هزار زخمی و خسارت مالی ومعنوی آن نیست، گفت: 70 درصد عامل تصادفات در کشور، راننده است.
 
وی با بیان اینکه نیروهای فرهنگی در میدان کمتر قابل مشاهده هستند، اضافه کرد: تغییر رفتار مردم نتیجه کار فشرده فرهنگی است که صدا و سیما در راس این جبهه فرهنگی قرار دارد.

سردار احمدی مقدم با اشاره به راه اندازی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمای و رانندگی افزود: با راه اندازی این مرکز و استفاده از تکنولوژی ‌های جدید و بکارگیری استودیو رادیو همسفر آخرین اطلاعات به مردم ارائه می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه شماره تلفن 88288888 به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان است، خاطر نشان کرد: علیرغم کاهش حدود 4 هزار کشته درسال جاری، این رقم هنوز رکورد جالبی نیست و باید استمرار یابد.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه کشورهای دیگر حدود 20 سال در رابطه با ترافیک و کاهش تلفات تصادفات کارهای زیادی انجام داده اند، افزود:این کشورها هنوز نتوانسته اند میزان کشته های خود را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون پلیس راه مسؤل امداد ترافیکی در کشور است، اظهار داشت:راه اندازی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی به منظور هماهنگی تمام دستگاه ها در زمان حاثه با یکدیگر است.

احمدی مقدم در پاسخ سؤال خبرنگاری که پرسید در طرح نوروزی با خودرهای فرسوده برخورد می شود یا نه؟ گفت:در ایام نوروز ماموران نیروی انتظامی معاینه خودروها را به شدت کنترل می کنند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه تقریبا می‌توانیم بگوییم کار تعویض پلاک در کشور به اتمام رسیده است و مشکلی در این خصوص نداریم، افزود: به دلیل نیاز دولت به تعویض پلاک خودروهای سنگین ماه‌های اخیر را به تعویض پلاک این خودروها اختصاص داده‌ایم.

سردار احمدی مقدم انتخابات آینده  کشور را یاد آور شد و گفت:تمام کارکنان نیروی انتظامی در ایام انتخابات در آماده باش کامل هستند.

کد خبر 44216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز