همشهری امارات: سومین نمایشگاه بین المللی هتلداری و تجهیزات وابسته، جهانگردی و صنعت توریسم و چهارمین نمایشگاه بین المللی مبلمان و دکوراسیون داخلی در جزیره کیش افتتاح شد

این نمایشگاه با حضور اسفندیار رحیم مشایی، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، محمد شریف ملک زاده، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، دکتر نهاوندیان، رئیس اتاق بازرگانی ایران، صلاحی مشاور رئیس جمهور، مسئولان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، سفرای کشورهای خارجی در ایران و سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای هدف گردشگری ساعت 18 روز سه شنبه 23 بهمن ماه  افتتاح شد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از مبانی گردشگری در ایران حرف زد که بر پایه توسعه جهانی است: «مبنای گردشگری در جمهوری اسلامی ایران توسعه ارتباطات جهانی است.»
رحیممشایی عقیده دارد برگزاری چنین نمایشگاه هایی باعث تبادل تجربیات، ابتکار و نوآوری می شود: «در شناخت نیاز توریسم و جذب بیشتر گردشگران نقش اساسی دارد. از لحاظ اقتصادی نیز این نمایشگاهها فرصت بسیار خوبی پدید می آورند. این نمایشگاهها چرخه بازار محصولات را از نقطه تولید تا مصرف را کامل می کند. گردشگری صنعتی است که بسیاری از مهارتها در آن قرار دارد و گردشگری رقیب هیچ صنعتی نیست.»
همچنین محمد نهاوندیان، رییس اتاق بازرگانی ایران در سخنانی با اشاره به اینکه بخش گردشگری در اقتصاد ایران فقط به عنوان یکی از آن نیست، گفت: «گردشگری تقویت کننده دیگر بخش ها است و این مساله به رابطه آن با سرمایه گذاری مربوط می شود.»
در سومین نمایشگاه بینالمللی هتلداری و تجهیزات وابسته، جهانگردی و صنعت توریسم و چهارمین نمایشگاه بینالمللی مبلمان و دکوراسیون داخلی ۱۸۷‬شرکت داخلی و ۲۱‬شرکت و نمایندگی خارجی از آلمان، ترکیه، مالزی، ژاپن، ایتالیا، عراق، کرواسی، مجارستان و اسپانیا آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. هتلداری، خدمات گردشگری، جاذبههای گردشگری، خطوط هواپیمایی، خدمات مسافرتی و مبلمان شهری، اداری و منزل از موضوعات فعالیت شرکتکنندگان در این نمایشگاه بینالمللی است. همچنین در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی توریسم و هتلداری شامل، خلاقیت و کار آفرینی در صنعت توریسم، مدیریت تور حرفه ای، مدیریت بازاریابی بین المللی در صنعت توریسم و هتلداری، مدیریت نوین در هتلداری، مدیریت رضایت مشتری و کاربرد IT در صنعت توریسم جهت مدیران و کارشناسان هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتی هوایی، شرکت های حمل و نقل، راهنمایان نور، دانشجویان و علاقه مندان توریسم و هتلداری برگزار می شود. ارائه دستاوردها در صنعت توریسم و گردشگری، ارتباط هدفمند جهت ارزیابی کالا و خدمات، تعامل با سایر فعالان اقتصادی و صاحبان سرمایه و همچنین آشنایی عمیق تر با فناوری های روز در رشته فعالیت های مرتبط از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
سومین نمایشگاه بینالمللی هتلداری و تجهیزات وابسته، جهانگردی و صنعت توریسم و چهارمین نمایشگاه بینالمللی مبلمان و دکوراسیون داخلی با همکاری مرکز توسعه تجارت کیش و کانون آگهی ایران نوین و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار میشود. این نمایشگاه تا روز ‪۲۶‬ بهمن ماهجاری در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی کیش برای علاقهمندان و متخصصین بر پا است.
کد خبر 44202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز