سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۵۰
۰ نفر

محمدرضا منصوریان: فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان برنامه سفر وزنه‌بردران تیم ملی به کشور دومنیکن را تغییر داد و مقرر شد این عده 4 روز زودتر به این کشور سفر کنند.

با توجه به لغو اردوی کلمبیا ،فدراسیون وزنه برداری کشورمان برای آن که وزنه برداران تیم ملی بتوانند با شرایط آب و هوایی و اختلاف زمان محل برگزاری مسابقه‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان، خود را هماهنگ سازند، برنامه سفر این ورزشکاران به کشور دومنیکن را تغییر داد و مقرر شد این عده 4 روز زودتر به این کشور سفر کنند.

بنابراین باتوجه به برنامه جدید ملی پوشان تیم وزنه برداری ایران مرکب از سجاد بهروزی در 62 کیلوگرم، رسول تقیان در 77 کیلوگرم، محمدحسین برخواه در 85 کیلوگرم، امید نائیج در 94 کیلوگرم، شاهین نصیری نیا در 94 کیلوگرم، علی دهقانیان در 94 کیلوگرم، رضا تیموری در 105 کیلوگرم، محسن داوودی در 105 کیلوگرم، سعید علی حسینی در 105+ کیلوگرم و حسین رضازاده در 105+ کیلوگرم همراه با مربیان و همراهان خود روز دوشنبه هفته آینده از طریق کشور فرانسه عازم دومنیکن می شوند.

دهقانیان: باید در دوضرب مدال بگیرم

علی دهقانیان وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی کشورمان می گوید: امسال وضعیتم نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده و باتوجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته ام باید در مسابقات جهانی دومنیکن در حرکت دوضرب یک مدال جهانی بگیرم.

من در دوضرب 220 کیلوگرم را هم بالای سر برده ام.

وی افزود: تنها چیزی که تا شروع مسابقه های جهانی مرا می ترساند آسیب دیدگی است.

کد خبر 4400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز