دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری ‪ ۱۹۹۸‬آتن گفت دوران من دیگر تمام شده است.

شاهین نصیری‌نیا روز سه‌شنبه 11 مهر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت من دیگر باید به دنبال زندگی خود بروم و از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کند.

نصیری‌نیا افزود دنیای حرفه‌ای ورزشی من به پایان رسید ، ولی دلم برای این وزنه‌برداران جوان می‌سوزد که متهم به دوپینگ شده‌اند.

وی تصریح کرد همین وزنه‌برداران جوان که متهم به دوپینگ شده‌اند، در سال‌های آینده قهرمانان جهان و المپیک خواهند شد از همین رو باید آنان را حمایت کرد.

ملی‌پوش سابق تیم وزنه‌برداری ایران در ادامه اظهارداشت دوران محرومیت این وزنه‌برداران جوان به‌زودی به پایان خواهد رسید و آنان بار دیگر به صحنه رقابت‌ها باز خواهند گشت.

او گفت من به جرات می‌گویم هیچ کدام از ‪ ۹‬وزنه‌برداری که در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری ایران به‌سر می‌بردند ، دوپینگ نکردند ولی ناخواسته موادی را مصرف کردند که آزمایش دوپینگشان مثبت اعلام شد.

نصیری‌نیا در ادامه از مردم ، مسوولان سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک تقدیر کرد و گفت از اینکه می‌بینیم مردم و مسوولان ورزش کشور بر این امر معتقدند که هیچ‌یک از ملی‌پوشان این رشته ورزشی دوپینگی نیستند، خرسندم و از تمامی آنان تقدیر می‌کنم .

کد خبر 5269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز