یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور سهولت حرکت خیل عظیم راهپیمایان در روز ‌٢٢ بهمن، تدابیر ویژه ترافیکی را در محورهای منتهی به میدان آزادی به مرحله اجرا درخواهد آورد.

به گزارش ایسنا بر اساس اعلام راهور تهران بزرگ مسیرهای راهپیمایی و محدودیت‌های ترافیکی به شرح ذیل است:

الف)مسیرهای راهپیمایی:

1ـمسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب اسلامی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی، میدان آزادی

‌٢ـمسجد ابوذر، میدان ابوذر، خیابان قلعه مرغی، خیابان قزوین، میدان شمشیری، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی.

‌٣ـمسجد امام جعفر صادق (ع)، میدان دوم صادقیه، بزرگراه جناح، میدان آزادی.

‌٤ـمسجد حضرت ابوالفضل (ع)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان آزادی.

‌٥ـمسجد الجواد هفت تیر، خیابان مفتح، خیابان انقلاب اسلامی،‌ خیابان آزادی، میدان آزادی.

‌٦ـمسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی، میدان آزادی.

‌٧ـمیدان فاطمی (جهاد)، مسجد نور، خیابان فلسطین، خیابان انقلاب اسلامی،‌خیابان آزادی، میدان آزادی.

ب)محدودیت‌های تردد:

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ‌٦ بامداد روز بیست‌ودوم بهمن‌ماه در محورهای زیر ممنوع است:

‌١ـ بزرگراه محمدعلی جناح: حدفاصل میدان دوم صادقیه تا بلوار دانش از شمال به جنوب و از میدان آزادی تا میدان دوم صادقیه جنوب به شمال.

توضیح: در مسیر شمال به جنوب بزرگراه محمدعلی جناح از ساعت ‌٢٤ روز یکشنبه ‌٢١/١١/٨٦ تردد از بلوار دانش به سوی میدان آزادی ممنوع خواهد بود، ضمنا رینگ داخلی میدان آزادی از ساعت ‌٥:30 صبح روز ‌٢٢ بهمن تردد ممنوع است.

‌٢ـ بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح به سمت شمال برای کلیه وسایل نقلیه و مسیر شمال به جنوب از میدان آزادی تا میدان فتح به استثنای خودروهایی که از فرودگاه وارد خیابان معراج شده و به سمت خیابان آیت‌الله سعیدی ادامه مسیر می‌دهند.

‌٣ـحدفاصل تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) تا میدان آزادی، در هر دو جهت به استثناء اتوبوس‌های شرکت واحد که تا ساعت شروع راهپیمایی نسبت به انتقال شرکت‌کنندگان در مراسم اقدام می‌کنند.

‌٤ـ طول جاده مخصوص کرج از تقاطع کاروانسرا سنگی به سمت شرق برای وسیله نقلیه سنگین و از پل فرودگاه برای کلیه وسایل نقلیه به استثنای اتوبوس‌های حامل شرکت‌کنندگان در مراسم.

توضیح: خروجی فرودگاه مهرآباد از طریق خیابان معراج به سمت بزرگراه سعیدی باز و تردد به سمت جنوب آزاد خواهد بود.

مسیرهای جایگزین:

‌١ـکارکنان و ساکنان محدوده فرودگاه مهرآباد و مسافراتی که دارای بلیط مسافرت می‌باشند می‌توانند از مسیر بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، آزادراه تهران ـ کرج، پل ورودی شهرک اکباتان، جاده مخصوص کرج، خیابان فرودگاه استفاده کرده و مسیر مراجعت آنان نیز از طریق خیابان‌های معراج، آیت‌الله سعیدی به سمت جنوب و خیابان هاشمی به سمت شرق خواهد بود.

‌٢ـرانندگانی که قصد عزیمت به کرج را دارند می‌توانند از طریق آزادراه تهران ـ کرج یا جاده قدیم کرج تردد کنند.

‌٣ـپایانه مسافربری غرب از ساعت ‌٢٤ یکشنبه ‌٢١/١١/٨٦ تا خاتمه مراسم تعطیل بوده و کلیه اتوبوس‌های برون شهری به جای ترمینال غرب سرویس‌های ورودی و خروجی را از طریق ترمینال جنوب انجام خواهند داد.

ج: محدودیت‌های توقف:

توقف کلیه وسایل نقلیه در محورهای ذیل ممنوع بوده و چنانچه اتومبیلی در محدوده

‌١ـمعابر منتهی به میدان آزادی، ‌٢ـبزرگراه محمدعلی جناح حدفاصل میان آزادی تا میدان دوم صادقیه در هر دو جهت،‌‌٣ـبزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی در هر دو مسیر، ‌٤ـخیابان آزادی از بزرگراه یادگار امام تا میدان آزادی در هر دو جهت، ‌٥ـحدفاصل پل زیرگذر فرودگاه تا میدان آزادی در هر دو جهت توقف نماید، به پارکینگ منتقل خواهد شد.

در خاتمه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن دعوت از امت شهیدپرور جهت شرکت در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ‌٢٢ بهمن به آگاهی شهروندان می‌رساند با کلیه امکانات جهت برپایی هرچه بهتر مراسم مذکور آمادگی داشته و شماره تلفن‌های ‌١١٠ و ‌٦٦٩٣٥٥٧٧ به صورت شبانه‌روزی جهت ارائه خدمت و پاسخ به سوالات عزیزان در خدمت است.

کد خبر 43941

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز