همشهری آنلاین: هیات دولت با انتشار بیانیه‌ای، راهپیمایی 22 بهمن را تجدید پیمان با امام راحل دانست و تصریح کرد: اعضای هیات دولت در اقیانوس عظیم مردم غوطه‌ور شده و شادمانه در این جشن شرکت خواهند کرد.

به گزارش فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، هیات دولت با انتشار بیانیه‌ای، راهپیمایی با شکوه ملت ایران در 22 بهمن را تجدید پیمان با امام راحل دانست و تصریح کرد: اعضای هیات دولت افتخار دارند که در این روز خدایی، هم عهد با رهبر و امت در اقیانوس عظیم مردم مسلمان و انقلابی غوطه ور شده و شادمانه در این جشن خجسته انسان های خداخواه و پاکی طلب شرکت خواهند کرد.

در بیانیه هیئت دولت آمده است: در روزگاری که مستکبران ،جهان را میان خود تقسیم کرده بودند و حتی تحولات انقلاب گونه در کشورها نیز از دایره نفوذ و تاثیر ابرقدرتها بیرون نبود، مردی از خاندان رسول خدا ( ص) که رسالت انبیا و اوصیا را بر دوش داشت، قیام الهی ملتی را راهبری کرد که برای چیدن بساط بیداد و برقراری حاکمیت عدل و داد به پا خاسته بودند و چنین شد که در بیست و دوم بهمن ماه، خداوند، آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را به مثابه فدیه جان‌های پاکی که برای اعتلای کلمه حق، تقدیم حضرتش شدند، به ایران و ایرانی و بشریت سرگشته امروز عطا کرد.

راهپیمایی باشکوه ملت بزرگ ایران در یوم الله 22بهمن، تجدید پیمان با امام ( ره ) و پیشگامان جانفدا در راه به ثمر رسیدن انقلابی است که برای رهایی بشر از سلطه مادیت و احیای کرامت انسانی ظهور کرد و امروز، پیامش دامنه‌ای به وسعت قلوب همه موحدان، عدالت طلبان و آزادیخواهان جهان یافته است.

اعضای هیات دولت جمهوری اسلامی ایران افتخار دارند که در این روز خدایی، هم عهد با رهبر و امت در اقیانوس عظیم مردم مسلمان و انقلابی غوطه ور شده و شادمانه در این جشن خجسته انسان‌های خداخواه و پاکی طلب شرکت خواهند جست.

کد خبر 43944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز