همشهری آنلاین: برانکو گفت: خوشحالم که در مقابل سپیدرود ملی‌پوشانم را در اختیار ندارم، چون این نشان می‌دهد تیم ملی در نیمه‌نهایی و فینال جام ملت‌ها حضور دارد.

برانكو

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکویچ در حاشیه دومین دوره کنفرانس ملی "رازهای شکست و استراتژی‌های پیروزی" گفت: همه ما موفقیت تیم ملی را آرزو می‌کنیم. انتظار همه ما این است که این تیم قهرمانی را کسب کند و کادر فنی تیم ملی موظف است تیم ملی را به بهترین شکل ممکن آماده کند.

او درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در تیم ملی گفت: بیرانوند دو سال است که بهرین دروازه‌بان آسیا است و از ارزش‌های اروپایی برخوردار است و این ارزش را دارد که در بهترین باشگاه‌های جهان بازی کند.

برانکو درباره جانشین بیرانوند گفت: بگذارید این اتفاق بیفتد و بعد درباره‌اش تصمیم می‌گیریم.

وی افزود:  من به این فکر می‌کنم که پرسپولیس چقدر می‌تواند بهتر باشد. بازیکنان من بهتر باشند. ما فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی لیگ برتر را فراموش کردیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم. این که چطور می‌توان دوباره قهرمان شد و در اوج باقی ماند. چون ماندن در قله سخت‌تر رسیدن به آن است.

او در پایان درباره بازی تیمش برابر سپیدرود و این که پرسپولیس بازیکنان ملی پوش را در اختیار ندارد گفت: خدا را شکر ما ملی‌پوشان را در اختیار نخواهیم داشت. این بدین معنی است که تیم ما در نیمه نهایی و فینال جام ملت‌های آسیا حضور دارد و من موافقم که بدون حضور ملی پوشان در این بازی به میدان برویم و با این‌کار به نوعی خدمات‌مان را به لیگ ارائه دهیم. چون برنامه بسیار فشرده خواهد بود و زمان دیگری نداریم تا این بازی‌ها را برگزار کنیم. من به کادر فعلی خود اعتقاد دارم چون بسیار خوب کار کرده‌اند و مسابقات متعددی را برگزار کردیم. با احترام به سپیدورد رشت، طبق هدفی که دو سال پیش اعلام کرده‌ بودیم، که آن قهرمانی و برد در رقابت‌های متعدد است، اگر امکانش باشد یک جذابیت به مسابقه اضافه کنیم. خودتان می‌دانید که هرگز به دنبال توجیه نبوده‌ام و نخواهم بود.

برانکو ایوانکویچ، هم‌چنین درباره تیم ملی گفت: امیدوارم‌ نسل جدید تیم ملی تا پایان مسیر نتیجه بهتری رقم بزنند و بدون گل خورده کارشان را ادامه دهند. همیشه گفته‌ام که ایران وطن دوم من است.

کد خبر 429567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha