همشهری آنلاین: برانکو در واکنش به پرسشی در خصوص نتایج تیم ملی با بیان اینکه برای جنگیدن به ایران نیامده است گفت دوست ندارم مردم را به جان هم بیاندازم وی همچنین گفت که پیشنهاداتی دارد

برانكو

به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده مشهد گفت: با شروع نیم فصل دوم باید خیلی سریع به مصاف یکی از جدی‌ترین رقبای خود برویم. کار بسیار سختی مقابل پدیده در پیش داریم. آنها در نیم فصل نخست فقط ۲ بازی را واگذار کردند.

وی ادامه داد: پدیده شایسته جایگاه امروز خود در جدول است مستحق باخت حتی در آن دو دیدار هم نبود. با این وجود امیدوارم فردا ما پیروز این دیدار دشوار باشیم.

وی در خصوص حضور گادوین منشا در تیم استقلال تصریح کرد: این سئوال را باید مسئولان استقلال پاسخ دهند. ما از این بازیکن تشکر کردیم و برای او آرزوی موفقیت در باشگاه جدیدش می‌کنیم.

برانکو در مورد عملکرد داوران و اشتباهات آنها در نیم فصل اول اظهار داشت: همه انسان‌ها احتمال اشتباه دارند. هیچ وقت از کسانی که محترمانه داوری کردند ناراحت نشدیم. انتظار ما قضاوت محترمانه از سوی داوران است و همچنین امیدوارم اشتباه برای تمام تیم‌ها باشد. وی افزود: هیچ وقت از داوران به خاطر اشتباهات آنها عذر خواهی نخواستم اما واقعیت این است که پرسپولیس بیشترین لطمه را از داوری خورده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خوبی می‌دانم این اشتباهات همچنان ادامه خواهد داشت و این موضوعی کاملا طبیعی در فوتبال است.

برانکو در خصوص اینکه کی‌روش اعلام کرده او حاضر به برگزاری جلسه نشده است اظهار داشت: آیا شما تا کنون شنیده‌اید من علیه کی‌روش یا تیم ملی ایران اظهارنظر کنم؟ چه سو تفاهمی میان من و کی‌روش باید به وجود بیاید وقتی که علیه او حرفی نزدم؟ وی افزود: حالا سئوال من این است آیا کی روش تا امروز علیه من حرف زده است یا خیر؟ وقتی جواب شما مثبت است من حرفی نمی‌زنم. همیشه از سرمربی تیم ملی ایران حمایت کردم و هر بازیکنی را که خواسته در اختیار او قرار دادم. در طول این این مدت هیچ وقت علیه برنامه‌های تیم ملی اظهار نظر کردم.

برانکو ادامه داد: آیا شما از نتایج تیم ملی راضی هستید؟ آمار مشخص است و من صحبتی در این خصوص هم انجام نخواهم داد. وی تاکید کرد: به ایران نیامدم با کسی بجنگم که بعد از آن به دنبال صلح باشم. من نمی‌خواهم مردم را به جان هم بیاندازم. می‌خواهم به پرسپولیس و فوتبال ایران کمک کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیشنهادهای زیادی که او دارد گفت: بله پیشنهادهایی دارم و این فقط برای من نیست بلکه بازیکنان من هم پیشنهادهای خوبی دارند. در سه کشور قهرمان شدم، با کرواسی سوم جهان و با تیم ملی ایران سوم آسیا و قهرمان بازی‌های آسیا شدم و همچنین اخیرا نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدم. این پیشنهادات کاملا طبیعی است.

کد خبر 430905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha