همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی که از تکرار یک مجموعه سوالات در خصوص تیم ملی و طارمی ناراحت شده بود به بیان نظرتاتش در باره اعتصاب بازیکنان، دریافتی‌ها و جذب بازیکنان جدید پرداخت.

برانكو

همه خبرگزاری‌هایی که در مصاحبه امروز، ۲۷ آذر برانکو به باشگاه پرسپولیس رفته بودند، مجموعه‌ای از پاسخ‌های او را منعکس کردند که نشان می‌داد از طرح مکرر تعدادی از آنها خوشنود نیست. خلاصه صحبت‌های برانکو بدین شرح است:

  • اعتصاب بازیکنان

آقای عرب یک شبه نمی‌تواند تغییر ایجاد کند و مشکلات را حل کند. البته بچه ها هم انتظار دارند مشکلاتشان در کوچکترین زمان ممکن حل شود. روز گذشته هم با گروهی از بازیکنان جلسه‌ای داشتیم تا ببینیم به چه نحوی می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم. گر هم امروز کمتر تمرین کردیم چون نیازی نبود بیشتر از نیم ساعت در چمن تمرین کنیم و همین قدر کافی بود.

  • جذب طارمی

اصلاً نمی‌دانم موضوع جذب طارمی چیست و توجهی هم به آن نمی‌کنم. تاکنون مهدی ترابی، ‌ مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی شریفی و سعید کریمی را گرفته‌ایم. سایر بازیکنان را هم هر زمانی که جذب کردیم اعلام خواهیم کرد.

  • سه بازیکن می‌خواهم، اما

می خواهیم سه بازیکن دیگر هم جذب کنیم اما  راحت نیست. به باشگاه و وضعیت مالی و شرایط بازیکنان بستگی دارد.

  • تیم ملی؛ چرا از من می‌پرسید؟

صدبار گفته ام. هم دیروز و هم امروز گفتم درباره تیم ملی از من سوال نکنید. من و تمام ارکان باشگاه و هواداران پرسپولیس از تیم ملی حمایت می‌کنیم. تیم ملی شخصی نیست و مربوط به تمام مردم ایران است. اگر تیم ملی موفق شود شامل حال من و تمام مردم ایران و کسانی که در فوتبال هستند می‌شود. چه لحظه‌ای شده است که علیه تیم ملی صحبت کنم؟...من نمی دانم مشکل کجاست. باز هم می گویم تمام اعضای پرسپولیس حامی تیم ملی هستند... چه زمانی من (درباره تیم ملی) بد صحبت کردم؟

  • مطالبات عقب افتاده

همه ما نگران این موضوع هستیم. البته مهمترین هدف مدیرت جدید باشگاه هم تلاش برای حل مشکلات مالی است. در این برهه از زمان کار ساده‌ای هم نیست اما همگی تلاش می‌کنیم مشکلات حل شود.

  • اختلاف با طارمی

کدام اختلاف؟ چرا برخی از شما می‌خواهید وانمود کنید. مگر ما طارمی را اخراج کردیم. او خودش نامه نوشت که نمی‌خواهد بماند  او اشتباه کرد که با دو باشگاه قرارداد بست. هم او و هم باشگاه جریمه شد. اما زندگی ادامه دارد. باشگاه های اروپایی هم محروم می‌شوند. اتفاقی که برای رئال مادرید هم به خاطر پسر زیدان رخ داد.

  • وضعیت مصدومان وفادار

چند بازیکن مانند کمال، سیامک، شجاع و بشار رسن با مصدومیت برای تیم بازی می‌کردند و هنوز هم این مشکل را دارند. آنها وفاداری خود را به تیم و هواداران نشان دادند. از همه این نفرات تشکر  کرده و قدردان زحماتشان هستم.  وظیفه ما این است تلاش کنیم بازیکنان مصدوم تا قبل از آغاز اردوی تیم به سلامتی کامل دست بایند.

  • برنامه ۹۰ و داوری

آنالیز (داورها در برنامه ۹۰) توسط داوران انجام شد و نه من و نه شما این موضوع را بررسی کردیم. خوشبختانه تا آنجا که متوجه شدم پرسپولیس کمترین سود را از این موضوع برده است. آمار بدست آمده حقانیت صحبت‌های ما را نشان می دهد ... برخی‌ها می خواستند عملکرد فوق‌العاده بازیکنانم را زیرسوال ببرند که من اجازه نمی‌دهم...  در روزهایی که مشکلات زیادی به خاطر پنجره نقل و انتقالات داشتیم تلاش‌های زیادی را برای کسب موفقیت انجام دادیم و اجازه نمی‌دهم کسی این موفقیت‌ها  را کوچک کند. علاقه‌ای هم ندارم در مورد باشگاه‌های دیگر حرفی بزنم. خوشحالم خیلی مسائل در برنامه نود مشخص شد.

کد خبر 425781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha