ساخت نخستین سوله بحران در بافت فرسوده منطقه۱۴ حدود ۶۰درصد پیشرفت داشته و تا ۲۲بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

«حسین‌بحیرایی»

شهردار منطقه۱۴ دراین‌باره می‌گوید: «منطقه۱۴ به دلیل داشتن بافت فرسوده به‌ویژه در محدوده شهرداری ناحیه یک، در برابر حوادث و بلایای طبیعی بسیار آسیب‌پذیر است. از طرفی به دلیل واقع شدن ۲شریان اصلی شهر یعنی بزرگراه‌های بسیج و امام علی(ع) در این منطقه و تردد زیاد شهروندان از نقاط مختلف، ساخت نخستین سوله بحران در شرق پایتخت، تقاطع بزرگراه امام علی(ع) و شهید محلاتی آغاز شده و همزمان با دهه‌فجر به بهره‌بـــــــــرداری می‌رسد.»

«حسین‌بحیرایی» می‌افزاید: «این سوله در زمینی به مساحت ۱۳هزار ‌مترمربع با امکانات رفاهی کامل از جمله پد بالگرد استاندارد، جانمایی فرود اضطراری برای نشست و برخاست هلی‌کوپترهای امدادی، دسترسی آسان به بزرگراه شهید محـــــلاتی، ســــرویس بهداشـتی و کانکــس و انبار تجهیزات در حـــــال ساخت است.» 

کد خبر 428679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha