دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
۰ نفر

مرکز ورزشی، آموزشی، درمانی و فرهنگی محله بلورسازی منطقه۱۷ در زمینی به مساحت ۲هزار و ۸۰۰مترمربع ساخته می‌شود. شهردار منطقه۱۷ با اعلام این خبر گفت:

محله بلورسازی منطقه۱۷

«این زمین حاصل اجرای طرح آزادسازی (تملک و تخریب) ۳۳پلاک فرسوده در جنوب محله بلورسازی است که با هدف کمک به نوسازی و کاهش‌ درصد آسیب‌پذیری این محله در برابر حوادث به‌ویژه زلزله اجرا شده است.» «امیر محسنی» افزود: «این مرکز در ۳بخش جداگانه ساخته می‌شود که شامل ۷۶۰مترمربع سرانه ورزشی، ۷۷۰مترمربع سرانه آموزشی(مدرسه)، ۵۰۰مترمربع سرانه فرهنگی(کتابخانه) و ۷۸۰مترمربع سرانه درمانی خواهد بود. تمام این سرانه‌ها در ۲طبقه ایجاد می‌شود. علاوه بر این «مرکز خدمات رفاهی جنوب بلورسازی» پارکینگی به مساحت ۲هزارمترمربع با ظرفیت ۸۰ خودرو خواهد داشت.»

شهردار منطقه در مورد ضرورت اجرای این طرح عمرانی گفت: «بلورسازی از محله‌های کم‌برخوردار منطقه۱۷ است و نه فقط هیچ‌گونه سرانه شهری ندارد بلکه با مشکل بافت فرسوده هم مواجه است. بااجرای این طرح، ضمن تأمین سرانه‌های شهری برای اهالی محله بلورسازی و محله‌های همجوار آن، تا حد زیادی به حل مشکل بافت فرسوده هم کمک خواهد شد.» او اضافه کرد: «امیدواریم بخشی از این طرح، از جمله پارکینگ و فضاهای ورزشی و سالن‌های چندمنظوره تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

برای احداث فضای آموزشی هم تلاش می‌کنیم با جلب مشارکت خیّران، فرایند ساخت مدرسه در این محله را پیش ببریم.» «امیر محسنی» در پایان گفت: «مدیریت شهری منطقه عزم خود را جزم کرده تا غبار محرومیت را از چهره محله بلورسازی بزداید و اجرای چنین طرح عظیمی در محله بلورسازی، یکی از این فعالیت‌هاست.»

کد خبر 428482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha