همشهری آنلاین: بارسلونا در زمین خود و در روزی که مسی را هم در اختیار نداشت،‌ رئال را تحقیر و این تیم را با شکستی سنگین روانه خانه کرد.

در هفته نهم رقابت‌هاي فوتبال باشگاهي اسپانيا سلتا ويگو با چهار گل از سد ايبار عبور كرد،‌ اتلتيكو مادريد با دو گل رئال سوسيه‌داد را از پيش رو برداشت، خيرونا، لوانته،‌ ختافه، آلاوز و سويا نيز بر حريفان خود غلبه كردند.

اما در حساس‌ترين ديدار هفته دو رقيب سنتي، رئال و بارسا در ورزشگاه نيوكمپ شهر بارسلونا باهم روبرو شدند. ديداري كه رئالي‌ها كريس رونالدو را به دليل انتقال وي به يوونتوس تورين ايتاليا در اختيار نداشتند و بارسا هم ليونل مسي را به دليل آسيب‌ديدگي در تركيب خود نداشت.

نيمه اول اين بازي با دو گل كوتينيو و سوارز (پنالتي) به سود ميزبان كه كاملا برتر از حريف نشان داد،‌ به پايان رسيد. در نيمه دوم اما رئال كاملا متفاوت از نيمه اول ظاهر شد و موفق شد يكي از گل‌هاي خورده را توسط مارسلو جبران كرده و به كسب نتيجه مساوي اميدوار شود. اما اين اميدواري چندان طولي نكشيد و بارسا به يك باره ورق را برگرداند و با درخشش سوارز دو بار ديگر دروازه كهكشاني‌ها را باز كرد و در پايان نيز آرتورو ويدال كه تازه وارد ميدان شده بود،‌ تير خلاص را بر پيكر رقيب وارد كرده و پنجمين گل تيمش را به ثمر رساند.

اين نتيجه باعث شد تا رئال با دو پله سقوط در رده نهم جدول رده‌بندي قرار بگيرد.

 

 

وايادوليد 1 اسپانيول 1

خيرونا 2 رايو وايه‌كانو 1

بيلبائو 0 والنسيا 0

لوانته 2 لگانس 0

سلتا ويگو 4 ايبار 0

اتلتيكو مادريد 2 سوسيه‌داد 0

ختافه 2 رئال بتيس 0

آلاوز 2 ويارئال 1

بارسلونا 5 رئال مادريد 1

سويا 2 هوئسكا 1

 

  • جدول رده بندي

1- بارسلونا، 21 امتياز
2- دپورتيوو آلاوز، 20 امتياز
3- سويا، 19 امتياز، تفاضل گل 9
4- اتلتيكو مادريد، 19 امتياز،‌ تفاضل گل 7
5- اسپانيول، 18 امتياز

 

کد خبر 420431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha