مهدیه مصطفایی: مستأجر جوان که تهدید به مرگ زن صاحبخانه کرده بود، سرانجام در جریان درگیری وی را به قتل رساند اما دو روز بعد ازاین جنایت تلخ در پایانه مسافربری در محاصره کارآگاهان جنایی پایتخت قرارگرفت.

ماجرای این جنایت خونین که در خانه‌ای در خیابان پیروزی تهران رخ داد، ساعت 23 شامگاه یکشنبه گذشته، با تماس تلفنی به مأموران کلانتری 128 تهران‌نو فاش شد.

با این گزارش، کارآگاهان اداره 10 آگاهی پایتخت –ویژه قتل - و بازپرس حسین اصغرزاده با حضور در صحنه جنایت دریافتند مقتول زن میانسالی  به نام فاطمه است که با ضربات متعدد چاقو  از پا  درآمده است.

در بازجویی‌های اولیه از شاهدان مشخص شد عامل جنایت خونین، مستاجر جوانی بوده که از چند هفته قبل به خانه مقتول آمده اما در این مدت دائما به خاطر گربه‌‌ صاحبخانه با وی درگیر بوده و حتی تهدید کرده بود صاحبخانه و گربه‌اش را می‌کشد.

وقتی گروه تحقیق در بررسی‌های پلیسی و قضائی دریافت حمله مرگبار بعد از آن رخ داده که مقتول برای شکایت ازمستاجر جوان که در را روی وی باز نمی‌کرده با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفته است، عملیات پلیسی برای دستگیری جوان جنایتکار آغاز شد.

کارآگاهان جنایی در ادامه تحقیقات، رد عامل جنایت را که به یکی از شهرهای جنوبی گریخته بود، به دست آوردند اما بعد از گذشت 2 روز دریافتند وی با یک اتوبوس مسافربری به سمت تهران در حرکت است.

بنابراین شامگاه 19 دی به محض ورود این مرد به پایانه مسافربری میدان آرژانتین او را دستگیر کردند.

با انتقال قاتل جوان به اداره آگاهی، وی در بازجویی‌های اولیه با اعتراف به قتل زن صاحبخانه گفت: روزحادثه در حالی که به خاطر رفت و آمد گربه از صاحبخانه عصبانی بودم، وقتی که او بعد از مشاجره‌مان به سمت تلفن رفت تا به پلیس شکایت کند به او حمله ور شده و با چاقو به او ضربه زدم و سپس با برداشتن مقداری پول و لوازم شخصی به بندرعباس و سپس به شیراز فرار کردم اما بعد از دو روز از آنجایی که هیچ اطلاعی از وضعیت صاحبخانه‌ام نداشتم برای سرکشی به تهران برگشتم که دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی - معاون جنایی پلیس آگاهی پایتخت- با اعلام خبر دستگیری این متهم گفت: صبح پنجشنبه گذشته عامل این جنایت با دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد.

کد خبر 41459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز