جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۷
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: ساعت12 چهارشنبه دهم بهمن، مأموران کلانتری 13 جهانشهر، در جریان درگیری خونینی در مقابل دادگاه خانواده کرج قرار گرفتند.

وقتی مأموران به صحنه حادثه رفتند با پیکر نیمه جان زنی جوان ومردی میانسال روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به شدت زخمی شده بودند، ضارب مرد جوانی بود که لحظاتی پس از این جنایت خونین، توسط مردم ومأموران دادگاه خانواده دستگیر شده بود.

مجروحان حادثه در حالی که به شدت دچار خونریزی بودند به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافتند اما لحظاتی بعد زن جوان با بی‌نتیجه ماندن عملیات پزشکی برای نجات وی، جان باخت.

کارآگاهان جنایی با سرپرستی سرهنگ رحمانی، در بازجویی از جوان ضارب دریافتند مجروحان حادثه همسر و پدر زن وی هستند، بنابراین مرد جوان درباره انگیزه این جنایت خونین، تحت بازجویی قرار گرفت؛ «با همسرم اختلاف پیدا کرده بودم، یک بار درگیری‌مان آن قدر شدت گرفت که کتکش زدم، زمانی که خانواده همسرم از ماجرا اطلاع پیدا کردند، به کرج آمدند و همسرم را به شهرستانشان بردند و در آنجا از من شکایت کردند.

بعد از مدتی با وساطت چندنفر از بزرگان خانواده‌، همسرم حاضر شد دوباره با هم زندگی کنیم، این بار زندگی‌مان را در شهرستان آنها از سر گرفتیم اما بعد از مدتی، هنگام دعوا دوباره کتکش زدم و سپس به کرج برگشتم. وقتی خانواده همسرم از من شکایت کردند، پرونده برای رسیدگی به دادگاه خانواده کرج ارسال شد و مدتی بعد احضاریه‌ای به دستم رسید تا روز چهارشنبه در دادگاه خانواده حاضر شوم.»

مرد جوان ادامه داد: 10 روز قبل تصمیم گرفتم اگر همسرم  حاضر نشد دوباره با من زندگی کند، انتقام خونینی از او بگیرم، برای همین، روز چهارشنبه چاقویی را در یک سررسید جاسازی کردم و به مقابل دادگاه خانواده رفتم.

در جلوی دادگاه به سمت همسرم رفتم و از اوخواستم دوباره به سر خانه و زندگی‌اش برگردد اما وقتی او قبول نکرد عصبانی شدم و با چاقو به او و پدرش حمله ور شدم، اما بعد از مجروح کردن آنها مردم و مأموران دادگاه من را گرفتند و دست و پایم را با طناب بستند.

سرهنگ اسماعیل هادئی، رئیس پلیس آگاهی استان تهران با اعلام این خبر گفت: جوان متهم هم اکنون با دستور بازپرس جنایی در بازداشت به سر می‌برد تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص صورت گیرد، این در‌حالی است که پدر زن جوان نیز تحت معاینه پزشکان قرار دارد.

کد خبر 43204

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز