مجموع نظرات: ۲
یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
۰ نفر

پلیس آگاهی پایتخت در تعقیب پسر جوانی است که در جریان درگیری با ناپدری‌اش او را به قتل رسانده و گریخته است.

قتل با چاقو - چاقوکشی

همشهری آنلاین: بامداد دوم دی ماه ساکنان ساختمانی در منطقه خاورشهر با پلیس تماس گرفتند و خبر از درگیری خونین دادند. دقایقی از این تماس می گذشت که ماموران در محل حادثه حاضر شدند و در طبقه دوم با پیکر خونین مردی ۷۲ ساله مواجه شدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود. کمی آن طرف تر همسر این مرد نیز روی زمین افتاده بود که او هم با ضربات چاقو زخمی شده است. این زوج برای درمان به بیمارستان منتقل شدند اما تلاش برای نجات مرد زخمی بی فایده بود و او به کام مرگ رفت اما همسر وی از مرگ نجات یافت.

در این شرایط بود که گزارش این جنایت به بازپرس وی‌ژه قتل اطلاع داده شد و ماموران اداره دهم آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده جنایی آغاز کردند. عامل جنایت پسرخوانده مرد ۷۲ ساله بود که در درگیری ابتدا ناپدری اش و بعد مادر خود را هدف ضربات چاقو قرار داد. مادر این پسر گفت:من همسر دوم مقتول بودم و پسرم بعد از ازدواج دومم با ما زندگی می کردم. او اما مشکل روحی دارد و شیشه مصرف می کند.

وی مدت هاست که با همسرم دچار اختلاف شده و بر سرکوچکترین مسائل با هم درگیری دارند. روز حادثه هم شوهرم به پسرم گفت که چرا جوراب هایش روی زمین رها کرده است. شوهرم مرد منضبطی بود. بر سر این موضوع درگیر شدند که پسرم با چاقو، ‌ به جان شوهرم افتاد. من هم با داد و فریاد از همسایه ها کمک خواستم که با چاقو مرا هم زخمی کرد.

این متهم پس از جنایت فراری شده و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 818429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    بی چاره
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    اعتیاد از اولش هم بیماری نبود هر کی گفته مزخرف گفته