جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

آزاده مختاری: دختر جوان به‌عنوان کلیدی‌ترین مظنون در پرونده جنایت خونین در منطقه مهرآباد مطرح است. در این جنایت پدر ونامادری این دختر به طرز فجیعی به قتل رسیدند.

در نخستین ساعات صبح پنجشنبه گذشته، وقتی ساکنان آپارتمان شماره 14 در یکی از کوچه‌‌های بن‌بست در منطقه مهرآباد، در تماسی با مرکزفوریت‌های پلیسی110، از وقوع 2‌جنایت فجیع درطبقه دوم آپارتمان محل زندگی‌شان خبر دادند، بهروز هنرمند- بازپرس شعبه‌4 دادسرای جنایی پایتخت- و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی(ویژه قتل) با حضور در صحنه جنایت تحقیقات خود را درباره این جنایت آغاز کردند.

وقتی با بررسی صحنه، اجساد زن و مرد میانسالی که با چاقو به قتل رسیده بودند دراتاق خوابشان پیدا شد، دختر 29 ساله خانواده، به‌عنوان اولین مظنون قتل والدینش بازداشت شد.

این دختر جوان که یکی از دستانش به شدت مجروح شده بود، وقتی در برابر نخستین بازجویی‌های تیم تحقیقی قرار گرفت، گفت: سال‌ها قبل درحالی که من و خواهرم خیلی کوچک بودیم، مادرم در حادثه سیل دربند جان سپرد. چند‌سال بعد، پدرم با نامادری‌ام ازدواج کرد، ولی من هیچ وقت نتوانستم او را به‌عنوان مادرم بپذیرم. هر چه بزرگ‌تر می‌شدم بر اختلافات ما افزوده می‌شد.3 سال قبل  مفصل‌هایم آسیب دید و در بیمارستان بستری شدم.

این دخترجوان درادامه مدعی شد: مدتی بعد  به‌دام مواد‌مخدر افتادم و از آنجایی که پدرم و نامادریم را در این ماجرا مقصر می‌دانستم، کینه آنها را به دل گرفتم. عصر24 بهمن ماه، وقتی بار دیگر با نامادری‌ام درگیرشدم، منتظر ماندم تا وی و پدرم  به خواب رفتند و در این هنگام با حمله به اتاقشان هر دوی آنها را به قتل رساندم.

انکار تمامی ادعاها

قاضی هنرمند- بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی پایتخت- روز گذشته با اعلام این خبر به همشهری گفت: دختر29 ساله چند ساعت بعد ازاعتراف اولیه به قتل والدینش، عصر پنجشنبه وقتی در دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت، منکر تمام اعترافات اولیه خود شد.

وی این بار دریک ادعای عجیب گفت: ساعت 3 بامداد با شنیدن صدای کمک خواهی نامادری‌اش به اتاق خواب رفته وبا صحنه درگیری خونین پدرو نامادری روبه‌رو شده است اما پدرش بعد از قتل نامادری خودکشی کرده است.

وی درباره مجروح شدن دستش نیز مدعی شد وقتی قصدداشت مانع پدرش برای کشتن نامادری  شود، مجروح شد وپدرش با همان چاقو بعد ازارتکاب قتل اقدام به‌خودزنی کرده است.

ادامه تحقیقات

به گفته بازپرس هنرمند، ادعاهای این دختر درحالی مطرح است که متخصصان پزشکی قانونی و کارآگاهان جنایی تهران با بررسی صحنه قتل و نحوه کشته‌شدن قربانیان، امکان  خودزنی را رد می‌کنند و بازجویی از این دختر تا فاش شدن تمام ابعاد این پرونده تلخ در اداره 10 آگاهی تهران بزرگ (ویژه قتل) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 44360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز