مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پاساژ فرسوده و نا ایمن دراکولا برای پیشگیری از بروز حادثه و خطر جانی و مالی با حکم دادستانی توسط شهرداری منطقه ۱۱ پلمب شد.

نصراله آبادیان، شهردار منطقه 11 با اشاره به هشدارهای متعددی که به مالک و کسبه پاساژ فرسوده و خطرناک "دراکولا" طی ماه‌های گذشته داده شده؛ از پلمب این ساختمان خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های بسیار که در راستای رفع خطر از ساختمان‌های ناایمن مرکز شهر انجام شد؛ با دستور و حکم مرجع قضایی براي پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار ناشی از فرسودگی ساختمان و به خطر افتادن جان و مال کسبه و کارگران ، پاساژ دراکولا پلمب شد.

به گزارش ایسنا،نصراله آباديان افزود: حکم مرجع قضایی چندی پیش به مالک و کسبه پاساژ ابلاغ و طی همکاهنگی های لازم با کلانتری ،شورای تامین استان،آتش نشانی و مرجع قضایی ، پلمب ساختمان انجام شد.

بنا بر این گزارش، پاساژ "افراسیابی" موسوم به "دراکولا" واقع در خیابان لبافی نژاد کوچه مهرداد واقع شده که به دلیل عدم ایستایی و ناپایداری بر اساس دستور معاونت دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 37 مبتنی بر همکاری نیروی انتظامی با شهرداری براي پلمب واحدهای ساختمان مزبور اقدام شد.

کد خبر 410932

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha