مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه ۱۱ گفت: با اصلاح شبکه آب‌رسانی محور خیابان ولی عصر(عج)، درختان این خیابان حدفاصل میدان راه آهن تا چهارراه ولی‌عصر(عج) احیا می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان، شهردار منطقه 11 ضمن اعلام این خبر افزود: با هدف احیای درختان خیابان ولی عصر (عج) و صرفه‌جویی در مصرف آب در این محور، حدفاصل خیابان امام خمینی(ره) تا خیابان مولوی شبکه آب‌رسانی احداث خواهد شد.

نصراله آباديان در ارتباط با دیگر اقدام‌هاي پیش‌بینی شده براي احیای درختان این خیابان گفت: مقرر شده است تا اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 11 با واحدهای تجاری که پساب خود را به درون جوی‌های آب خیابان ولی عصر(عج) و یا پای درختان این خیابان رها می‌کنند؛ برخورد شود که شامل پلمپ واحد تجاری، دریافت جریمه و خسارت خواهد بود.

به گزارش شهرنوشت، شهردار منطقه 11 همچنین از کاشت نهال و درخت به جای درختان آسیب دیده در فصل مناسب و در سال جاری خبر داد.

5 کیلومتر از محور خیابان ولی عصر(عج) حد فاصل میدان راه آهن تا چهارراه ولی عصر در خیابان انقلاب در محدوده منطقه 11 شهرداری تهران قرار دارد.

کد خبر 409557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha