همشهری آنلاین: مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط موجود علی کریمی و جواد کاظمیان در بازی مقابل تیم هاننزاروستوک به میدان نخواهند رفت.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ وضعیت تیم ملی و بازیکنان جدیدی که به تازگی ملی‌پوش شده‌اند، گفت: بازیکنانی که برای اولین بار پیراهن تیم ملی را پوشیده‌اند انگیزه‌ی بالایی از خود در تمرینات نشان داده‌اند. ضمن آن که نمی‌توان توانایی بالای آنان را نیز فراموش کرد.

وی درباره‌ وضعیت تیم ملی گفت: به دلیل بارش برف نتوانستیم غیر از روز اول برنامه‌های خود را به صورت کامل انجام دهیم و امروز (جمعه 14 دی) نیز آخرین جلسه‌ تمرین خود را پیش از دیدار با هانزاروستوک انجام دادیم. معتقدم که این بازی می‌تواند در شروع برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی محک خوبی برای ملی‌پوشان باشد.

ابراهیم‌زاده درباره‌ی شناخت خود از تیم هانزاروستوک گفت: اطلاعات خوبی از این تیم به دست آورده‌ایم، بازیکنان میانی و حمله‌ این تیم خصوصیات سرعتی بالایی دارند و بازی با این تیم می‌تواند شروع خوبی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی باشد.

وی درباره‌ غیبت علی کریمی [وب‌ سایت علی کریمی] و جواد کاظمیان در تمرین تیم ملی گفت: کریمی و کاظمیان پنجشنبه شب برای تیم‌هایشان در لیگ امارات و قطر بازی کردند و به احتمال فراوان آنها امروز به ایران خواهند آمد اما در دیدار برابر هانزاروستوک از آنها استفاده نخواهیم کرد و پس از این بازی این دو نفر به اضافه‌ بازیکنان ملی‌پوش سپاهان و پرسپولیس به تیم ملی اضافه خواهند شد.

کد خبر 40867

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز