همشهری آنلاین: رئیس حزب مسلم لیگ شاخه نواز از دولت پاکستان خواست تا انتخابات سراسری این کشور را در موعد تعیین شده برگزار کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر از اسلام آباد؛ نواز شریف در شهر لاهور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در هشتم ماه ژانویه سال 2008 گفت، هر چند پیش از این، انتخابات را تحریم کرده بود اما به درخواست رهبران حزب مردم مبنی بر برگزاری این انتخابات در زمان از پیش تعیین شده، وی نیز از این درخواست حمایت می‌کند.

وی با این حال تصریح کرده است با توجه به اوضاع متشنج سیاسی در پاکستان، بهتر است دولت وفاق ملی متشکل از همه تمامی گروه‌ها و احزاب مهم سیاسی پاکستان تشکیل شود.

وی در این حال خواهان برکناری کامل پرویز مشرف از سمت ریاست جمهوری شد و گفت: حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم با استفاده از پرویز مشرف در پی تقلب انتخاباتی است. بنابراین با حضور پرویز مشرف، برگزاری هر نوع انتخابات آزادانه و شفافانه در این کشور به امری محال تبدیل شده است.

در همین حال، کمیسیون انتخابات پاکستان روز دوشنبه 31 دسامبر (دهم دی) با تشکیل جلسه‌ای اعلام کرد: روز سه‌شنبه رأی نهایی این کمیسیون مبنی بر برگزاری یا تعویق انتخابات، اعلام خواهد شد.

کد خبر 40557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز