دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مجید درخشانی که دوسال قبل گروه خورشید را تاسیس کرد ، این بار با گروه ماه برای نخستین بار در نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری به اجرای کنسرت می پردازد.

 به گزارش همشهری آنلاین این گروه که تابستان امسال تشکیل شده است؛ پیش از این اوایل پاییز در شیراز و ماه گذشته در دانمارک کنسرت برگزار کرده بودو اینک هم در ساعت 19 روز دوشنبه 10 دی در سالن آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برنامه اجرا خواهد کرد.

 مجید درخشانی در گفت و گویی با همشهری آنلاین ضمن اعلام این خبر گفت:گروه ماه از تعدادی از اعضای گروه خورشید و دیگر نوازندگان جوان تشکیل شده است، اما  به نسبت گروه خورشید کم تعدادتر است و صرفا برای برگزاری کنسرت در شهرستان ها و خارج از کشور تشیکل شده است.

در این گروه که از آغاز تشکیل در حال تمرین و کار بر روی قطعات اصفهان و افشاری ساخته من است، تعداد سازها نیز کاهش یافته است و در حقیقت کوچک شده گروه خورشید است.

گروه ماه با 19 عضو و گروه خورشید با 25 عضو خواننده ندارند و در آن اعضای گروه و نوازندگان با یکدیگر همخوانی می کنند. 

این دو گروه دوشنبه 10 آبان ساعت 19 در سالن اصلی بنیاد آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می روند. در بخش اول گروه خورشید قطعه سواران دشت امید ساخته حسین علیزاده را اجرا می کند و در بخش دوم گروه ماه قطعه «به کجا چنین شتابان» و تصنیف «حجاب چهره جان می شود غبار تنم» ساخته مجید درخشانی را به اجرا در می آورد و بخشی از برنامه  نیز به صورت بداهه نوازی ارائه می شود.

کد خبر 40537

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز