چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه سرو آزاد به سرپرستی سید علی مصطفوی و با نوازندگی مجید درخشانی 27 اردیبهشت در کرمان به اجرای برنامه می‌پردازد.

درخشانی

وحید تاج، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: گروه "سرو آزاد" به سرپرستی سید علی مصطفوی و نوازندگی مجید درخشانی جمعه 27 اردیبهشت سال جاری در سالن پالیز شهر کرمان در دو سانس به صحنه می رود.

این خواننده با اشاره به اینکه این کنسرت شامل دو بخش است، افزود: قطعاتی که در بخش اول اجرا می شود در دستگاه شور و آواز دشتی است و نام بعضی از قطعات رقص پاییز، ساز و آواز، تصنیف جویبار لحظه ها، ساز و آواز، چهار مضراب دشتی، ساز و آواز، تصنیف گام زمان و تصنیف وطن است.

تاج در ادامه تاکید کرد: همچنین قطعات بخش دوم در دستگاه آواز اصفهان است و نام بعضی از قطعات این بخش پیش در آمد اصفهان و آواز، تصنیف گون، ساز و آواز عشاق و... است.همچنین اشعار از مجموعه اشعار هوشنگ ابتهاج انتخاب شده است.

وحید تاج در ادامه درباره اعضا و نوازندگان این گروه خاطرنشان کرد: در این کنسرت مجید درخشانی (تار/آهنگساز)، سید علی مصطفوی (سرپرست گروه/عود/آهنگساز)، مجید محیط و حمید رضا آفریده (کمانچه)، نغمه تهرانی و سمیرا گل باز (سه تار)، حنانه سعیدی (قانون)، شهروز شعاعی (تنبک)، فرزانه وثوق رهبری (دف) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.

کد خبر 214445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز