همشهری آنلاین: چند طرح بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه، به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی در کرمانشاه

به گزارش همشهري آنلاين، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی فارابی کرمانشاه، در زمینی با زیربنای 2330 متر مربع در 4 طبقه و با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

این کلینیک ویژه دارای بخش‌هایی مانند رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، 5 یونیت دندانپزشکی و پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، داخلی، قلب، غدد، زنان و زایمان، روانپزشک، اطفال، گوارش و همچنین مرکز تحقیقات سوء مصرف مواد است که در طول 16 ماه ساخته شده است.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهید دکتر فتاحی نیز در زمینی با زیربنای 2330 متر مربع و اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال در طول 17 ماه ساخته و تجهیز شده است.

در این مرکز بخش‌هایی مانند احیای قلبی ریوی، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، بیوشیمی خون، میکروب‌شناسی و متخصص‌های ارتوپدی، زنان و زایمان، قلب، داخلی، جراح مغز و اعصاب است.

مرکز درمان بیماری‌های ریوی نسیم مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) نیز در زمینی با زیربنای 500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

اتاق تمیز دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال نوسازی شده و برای کشت سلولی استفاده مي‌شود.

کد خبر 405133

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha