همشهری آنلاین: رژیم غذایی گیاه‌خواری نه تنها برای فرد مبتلا به دیابت خطری ندارد، بلکه مزایایی هم دارد.

vegetables

رژیم گیاهخواری به‌طور طبیعی مقدار بیشتری فیبر و مقدار بسیار کمتری چربی‌های اشباع‌شده و کلسترول دارد.

این عوامل به‌خصوص میزان بالاتر فیبر ممکن است به کاهش قند خون در مبتلایان به دیابت کمک کند.

خوردن آمیزه متعادلی از سبزی‌ها، میوه‌ها، حبوبات، غلات سبوس‌دار و مغزهای خوراکی برای افراد دیابتی توصیه می‌شود.

اگر گیاه‌خواری‌تان با خوردن لبنیات تضادی ندارد، مصرف فراورده‌های لبنی را هم فراموش نکنید.

رژیم گیاهخواری یک سودمندی اضافی هم دارد- به‌طورکلی هزینه کمتری دارد. گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی به‌طورمعمول گران‌قیمت‌ترین غذاهایی هستند که مردم می‌خورند.

کد خبر 399680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار