همشهری آنلاین: شهروندان بحرین از نخستین ساعات صبح روز چهارشنبه با برگزاری تظاهراتی با عنوان خشم انقلابیون، بر تداوم مخالفت با رژیمی آل خلیفه برای هفتمین سال تاکید کردند.

 تظاهرات سراسری در هفتمین سالگرد انقلاب بحرین | درگیری نیروهای امنیتی با مردم

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری بحرینی 'ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه'، شهرک های 'ابوصیبع' و 'الشاخوره' از صبح امروز به صحنه تظاهرات انقلابیون بحرینی و درگیری آنها با مزدوران که با بلدوزر و خودروهای نظامی به منطقه و اهالی این شهرکها حمله کردند، تبدیل شد.

اهالی شهرک های 'الدیه'، 'العکر' و 'المعامیر' نیز با برپایی راه پیمایی مسالمت آمیز برای بزرگداشت هفتمین سالگرد انقلاب با برخورد شدید نظامیان بحرینی و مزدوران آنها با شلیک گلوله و گازهای اشک آور مواجه شدند.

تظاهرات تمامی مناطق الهمله و شهرک های غرب بحرین را فرا گرفت و خیابان های المنامه پایتخت بحرین نیز شاهد تظاهرات مسالمت آمیز مخالفان رژیم آل خلیفه است .

اهالی مناطق مختلف بحرین با بستن مغازه های خود و شرکت در راه پیمایی سراسری امروز به دعوت نیروهای انقلابی این کشور برای بزرگداشت هفتمین سالگرد انقلاب پاسخ مثبت داده و بر ادامه مبارزات خود تا تحقق نهایی خواسته های مردمی تاکید کردند.

 تظاهرات سراسری در هفتمین سالگرد انقلاب بحرین | درگیری نیروهای امنیتی با مردم

انتظار می رود بحرین عصر امروز نیز شاهد افزایش جمعیت تظاهر کنندگان و تشدید برخوردهای خشونت آمیز عوامل رژیم آل خلیفه با مردم این کشور که در پاسخ به دعوت نیروهای انقلابی برای حمایت از تداوم انقلاب در راه پیمایی سراسری انقلاب 14 فوریه حضور یافته اند، باشد.

بحرین از سال 2011 تاکنون با بحران نارضایتی های عمومی ناشی از سیاست های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است.
در ساعات اوليه صبح امروز؛

  • درگیری نيروهاي امنيتي بحرين با مردم

تظاهرکنندگان بحرینی خیابان اصلی منطقه نویدرات را بستند؛ حکومت بحرین مزدورانش را به حال آماده باش درآورده است.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ؛ منابع بحريني گفتند تظاهرکنندگان در سالگرد انقلاب بحرين ، خيابان اصلي منطقه نويدرات را با سوزاندن لاستيکهاي خودرو بستند و حکومت بحرين مزدورانش را به حال آماده باش در آورده است. نيروهاي امنيتي صبح امروز در مناطق مختلفي از بحرين با مردم درگير شدند.

نيروهاي امنيتي در منطقه العکر براي متفرق کردن تظاهرکنندگان به گاز اشک آور بسنده نکرده و با اسلحه وارد عمل شده اند.

درگيري نيروهاي امنيتي با جوانان در برخي مناطق شدت گرفت و خودروهاي امنيتي در خيابانهاي اصلي و ورودي هاي مناطق براي سرکوب تظاهرات مردم مردم مستقر شده اند.

منابع بحريني گفتند تظاهرات و درگيري هاي شديد بين انقلابيون و مزدوران حکومت بحرين در مناطق ابو صبيع و الشاخوره نيز ادامه دارد.

کد خبر 398308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha