سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلانی: رژیم آل خلیفه بحرین از آغاز انقلاب مردمی و اعتراض‌های آزادی خواهی تاکنون هزار و ۴۰۲ کودک را بازداشت کرده است.

کودکان بحرینی

به گزارش ایرنا، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین در گزارشی با اعلام اين خبر، اضافه کرد: کودکان بحرینی با انواع شکنجه‌ها روبرو هستند و برخی از آنها به شهادت رسیده، برخی زخمی شدند و برخی دیگر تحت پیگرد هستند.

در گزارش جمعیت الوفاق آمده است که بیگناهی کودکان نیز در بحرین نمی‌تواند از گزینه‌های وحشیانه نظام در قبال آنها بکاهد و یا نظام را به رعایت ابتدایی‌ترین اصول حقوق بشر وادار کند.

کودکان بحرین با محاکمه‌های ساختگی، فشارهای روحی و شکنجه وحشیانه برای اعتراف گرفتن روبرو هستند و هیچ تفاوتی میان آنها با دیگر محکومان نیست.

رژیم آل خلیفه، هنگام بازداشت و برای گرفتن اعتراف از کودکان، همه اصول و ارزش‌ها را با شکنجه جسمی و روحی زیرپا می‌گذارد.

یکی از این کودکان 'حیدرالملا' است که به هفت سال زندان محکوم شده است و شنوایی گوش چپ و بینایی چشم راست خود را از دست داده است و پس از هر بار شکنجه شدید به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی نیز مانند دیگر کودکانی است که به اتهام‌های ساختگی و در یک برنامه استبدادی سازمان یافته بازداشت می‌شوند.

این رفتارها بارها ازسوی سازمان های حقوقی و به ویژه سازمان عفو بین‌الملل محکوم شده است و از رژیم آل خلیفه خواسته‌اند که از بازداشت کودکان زیر 18 سال خودداری و در قوانین ظالمانه بازنگری کند.

کد خبر 407302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha