چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاوه رضایی شانزدهم فروردین سال ۷۱ در گیلان‌غرب متولد شد.

کاوه رضایی

وی فوتبال حرفه‌ای را از آکادمی فوتبال فولاد خوزستان آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ به تیم ملی نوجوانان دعوت شد. عملکرد خوب رضایی در تیم ملی باعث شد تا نام او به لیست تیم بزرگسالان فولاد خوزستان اضافه شود.

رضایی خیلی زود نظر مجید جلالی را به خود جلب کرد و در سن ۱۷ سالگی برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت. او موفق شد به تیم ملی جوانان راه یابد اما حضور مهاجمانی مانند غلامرضا رضایی، آرش افشین و رضا نوروزی در تیم فولاد باعث شد تا اغلب روی نیمکت بنشیند.

او بعد از یک مصدومیت طولانی در تابستان ۱۳۹۱ با عقد قراردادی سه ساله به باشگاه سایپا پیوست.

سپس رضایی فصل ۹۳-۹۴ را برای ذوب‌آهن بازی کرد و در بازی فینال جام حذفی گل سوم تیمش را مقابل نفت تهران زد و با ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی ایران شد.

وی در ۳۰ خرداد ۹۵ در حالی که درخواست تمدید قرارداد ذوب آهن را نپذیرفته بود، با عقد قرارداد یک ساله به استقلال پیوست. کمی بعد خبری از مذاکره پرسپولیس با کاوه منتشر شد اما او به دلایل شخصی ترجیح داده بود که به استقلال بپیوندد.

نخستین بازی او برای استقلال در ۴ مرداد در تساوی ۱-۱ برابر نفت انجام شد.

رضایی همچنین سابقه بازی برای تمام رده‌های پایه تیم ملی ایران را دارد.

رضایی آقای گل جام ملت‌های آسیا زیر ۱۶ ساله‌های ۲۰۰۸ است.

او در خرداد ۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال رویال شارلوا (Royal Charleroi) در لیگ برتر فوتبال بلژیک پیوست. او در مسابقه مقابل تیم ورجم توانست دو گل به ثمر برساند. وی پس از گلزنی‌های پیاپی مدعی کسب جایزه گاو طلایی شد؛ جایزه‌ای که هر ساله به بهترین گلزن لیگ بلژیک داده می‌شود.

کد خبر 391010

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha