دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
۰ نفر

مهدی ترابی در سال ۱۳۷۳ در اشتهارد بدنیا آمد.

مهدی ترابی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی ترابی در ۱۹ شهریور ۱۳۷۳ در اشتهارد کرج بدنیا آمد.  او کار خود را به عنوان بازیکن فوتبال از تیم نوجوانان سایپا آغاز کرد و در نخستین بازی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مقابل مس کرمان به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت.  

ترابی در ۱۰ تیر ۱۳۹۷ با قراردادی به پرسپولیس پیوست. با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، توافقی میان پرسپولیس، سایپا و ترابی انجام شد و بر اساس آن، او پس از نیم فصل بازی در سایپا، به صورت رسمی به پرسپولیس اضافه شد.

او در نخستین بازی ملی خود مقابل تیم ازبکستان نخستین گل ملی خود را به ثمر رساند که باعث پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان شد. او در دومین بازی خود ۴۵ دقیقه برابر ترکمنستان بازی کرد. او در سومین بازی ملی خود مقابل تیم گوام به عنوان یار تعویضی به جای سردار آزمون در دقیقه هفتاد وارد زمین شد و در دقیقه ۸۸ دومین گل ملی خود را به ثمر رساند.  او در چهارمین بازی ملی خود مقابل عمان از دقیقه ۶۰ به جای وحید امیری وارد زمین شد و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت. ترابی در پنجمین بازی ملی خود در برابر ژاپن پس از مصدومیت وریا غفوری در دقیقه ۲۱ به میدان آمد و در دقیقه ۴۵ از مدافع ژاپنی پنالتی گرفت و پس از آن که اشکان دژاگه نتوانست پنالتی را گل کند، در ریباند با یک بغل پا دروازه ژاپن را گشود. او در این بازی اولین اخطار ملی خود را دریافت کرد.

وی تاکنون ۳۱ بازی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده است.

کد خبر 545119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha