سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تانک‌ها و بولدوزرهای رژیم صهیونیستی صبح روز سه‌شنبه (20 آذر) وارد غزه شده و به جست‌وجوی خانه به خانه در این منطقه پرداخته‌اند.

 به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری کویت، شاهدان عینی از نوار غزه اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز سه‌شنبه از مناطق شمال شرقی شهر رفح واقع در جنوب این منطقه با تانک‌ها و بولدوزر‌هایش وارد منطقه مذکور شد و با استقرار در خیابان‌ صلاح‌الدین، شهرهای رفح و خان یونس را از یکدیگر جدا ساخت.

بر اساس این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی با تیراندازی‌های گسترده علیه فلسطینیان و منازل آنها به جست‌وجوی خانه به خانه پرداخته و دست کم 60 فلسطینی را دستگیر کردند. بلدوزر‌های رژیم صهیونیستی نیز تعداد زیادی از مزارع فلسطینیان را ویران کردند.

منابع پزشکی فلسطین همچنین از شهادت دو فلسطینی و مجروح شدن سه تن دیگر در حمله‌ی نیروهای اشغالگر اسراییلی در بیت حانون در شمال نوار غزه خبر دادند.

گردان القدس شاخه‌ی نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که یکی از شهدای غزه از فعالان این گردان بوده است. گردان عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان این جنبش با نیروهای اشغالگر که وارد خاک رفح شده‌اند مبارزه خواهند کرد. در این بیانیه‌ آمده است: مبارزان حماس با شلیک آر.پی.جی جلوی نفوذ بیشتر تانک‌های اسراییلی را گرفته‌اند.

کد خبر 38892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز