مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۶ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: براساس مطالعات شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک، منطقه 9 جز مناطقی است که نیاز به راه‌اندازی خط و نیز احداث ایستگاه جدید در آن احساس نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، مهندس کاظم آرمان نیا، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 9 گفت: «از آن جا که از احداث ایستگاه اتوبوس در منطقه بی‌نیاز بودیم از سال 85 نسبت به تجهیز و رفع نقایص ایستگاه‌های موجود همت گماردیم که با صاحب سرپناه شدن 60 ایستگاه تا پایان 6 ماه نخست سال 86 همراه بود.»

او از نصب سر پناه برای تمامی ایستگاه‌های باقی‌مانده، به جز سه ایستگاه در سال جاری سخن به میان آورد و  افزود: «در حال حاضر تنها یکی از ایستگاه‌های واقع در 45 متری زرند و دو ایستگاه واقع در خیابان هاشمی (ایستگاه پارک) و دامپزشکی فاقد سر پناه هستند.»

او علت بدون سر پناه بودن ایستگاه نخست را اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی و دو مورد دیگر را مشکلات مربوط به کم عرض بودن معبر و قرار گرفتن ایستگاه مقابل مغازه‌ها عنوان کرد.

به گفته او این سرپناه‌ها به طول 25 متر و دارای 25 صندلی است و از امکانات ویژه‌ای چون محل استقرار بلیت فروش، مکان مخصوص نصب آبخوری، محل تعبیه فلاور باکس و فضای سبز و... برخوردار است.

کد خبر 38778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز