مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

غرفه‌های عرضه غذا در خیابان سی‌تیر که به‌دلیل ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا تعطیل بود، دوباره فعال شدند.

دكه‌هاي غذا در نخستين فوداستريت تهران همچنان با استقبال مردم روبه‌رو مي‌شود و تعداد اين غرفه‌ها همچنان در حال افزايش است. مدير گردشگري منطقه12 شهرداري تهران نيز چندي قبل با توجه به استقبال گسترده شهروندان از اين خيابان از برنامه‌ريزي براي راه‌اندازي ديگر خيابان‌هاي غذا در اين منطقه خبر داده بود.

فعاليت اين خيابان كه از نخستين ساعات روز آغاز مي‌شود و تا نيمه‌هاي شب به‌ويژه در شب‌هاي تعطيل ادامه دارد بعد از پايان ايام عزاداري عاشوراي حسيني دوباره از سر گرفته شده است. به تازگي اما شائبه‌هايي درخصوص عدم‌كيفيت غذاهاي عرضه شده در اين خيابان مطرح شده كه به گفته مجري طرح خيابان غذاي سي تير، تداوم استقبال 5 هزار نفري شهروندان از اين خيابان و خريد غذاهاي آن نشان‌دهنده كيفيت محصولات ارائه شده است.

نگين گطميري گفته: كيفيت اين غذاها روزانه توسط كارشناسي رسمي بهداشت محيط مستقر در سي تير، بررسي مي‌شود. در محصولات گوشتي نيز از برندهاي معتبر استفاده شده و غذا در مقابل مشتريان طبخ مي‌شود، غرفه‌داران همگي داراي كارت سلامت و بهداشت بوده و تاكنون نيز شكايت يا مسموميتي از كيفيت غذاهاي سي تير گزارش نشده است.

مجري طرح سي‌تير اين را هم گفته كه با حضور كارشناس HSE در اين خيابان و كنترل روزانه، نواقص كار برطرف شده و مشكلي موزه ملي يا شهروندان را تهديد نمي‌كند. به‌گفته وي براي احترام به ذائقه مشتريان، فودتراك‌ها به‌صورت مداوم تغيير كرده و انواع ديگري از آنها فعاليت خود را در سي تير آغاز مي‌كنند. با توجه به دستور پليس راهنمايي و رانندگي نيز از اين پس خيابان سي تير شب‌ها روي عبور و مرور خودروها بسته خواهد شد.

کد خبر 384228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha