همشهری‌آنلاین: منابع آگاه در کاخ کرملین می‌گویند پوتین در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری روسیه نیز شرکت می‌کند و نامزدی او برای این پست در دو مرحله انجام خواهد شد.

روزنامه کامرسانت به نقل از "منبعی آگاه نزدیک به کرملین" فاش کرد: طراحی و تدوین برنامه‌های تبلیغاتی ولادیمیر پوتین برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۸ تقریبا به پایان رسیده است.

این روزنامه روسی آورده است: نامزدی پوتین برای دوره جدید ریاست‌جمهوری در دو مرحله انجام خواهد شد که طبق برنامه کرملین، مرحله اول در ماه نوامبر انجام مي‌شود.

به نوشته کامرسانت در این مرحله پوتین علنا اعلام خواهد کرد که با نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری موافق است.

قبل از آن نیز تعداد زیادی مراسم ویژه برای سازماندهندگان و هم برای رئیس‌جمهور و دستگاه اجرایی‌اش در قالب تبلیغاتی و معرفی برنامه‌ها برگزار خواهد شد که از جمله آن می‌توان به جشن روز وحدت ملی و همایش جامعه اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، در مرحله دوم ولادیمیر پوتین به عنوان نامزد مستقل معرفی می‌شود تا بار دیگر در راس قدرت سیاسی روسیه قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، در برنامه از پیش تعیین شده قرار است تا شرط لازم برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری در روسیه که جمع آوری امضا از حمایت‌کنندگان نامزد است در مدت بسیار کوتاهی از از ۷ تا ۱۷ دسامبر(16 تا 26 آذر) انجام شود.

دور جدید انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در سال ۲۰۱۸ میلادی برگزار خواهد شد و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور کنونی روسیه همچنان بالاترین شانس را برای حضور مجدد در کاخ کرملین دارد.

کد خبر 382296

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha